خبرگزاری کار ایران

استعفای سرپرست مدیرعاملی صنعت نفت پذیرفته نشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۶۲۷

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان از رد استعفای سرپرست مدیرعاملی این باشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، صنعت نفت آبادان در پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر با 12 امتیاز قعرنشین لیگ برتر است و تنها 8 هفته برای فرار از سقوط به لیگ دسته یک فرصت دارد.زردپوشان بعد از هفته بیست و دوم لیگ با نتیجه 4 بر صفر شکست خوردند و رضاییان ترجیح داد از سمت مدیرعاملی صنعت نفت استعفا دهد. این موضوع می‌توانست اوضاع وخیم نفتی‌ها را بدتر کند.

رضاییان  از دوم بهمن ماه سال جاری به عنوان سرپرست مدیرعاملی صنعت نفت معرفی شده بود و این استعفا کمی عجیب به نظر می‌رسید.

در همین رابطه روح الله محمدی در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیت مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت:  بعد از شکست تیم مقابل مس رفسنجان، سرپرست مدیر عاملی از سمت خود استعفا دادند. به همین دلیل هیات مدیره خیلی تشکیل جلسه داد و این موضوع را بررسی کرد. 

وی افزود: هیات مدیره با موضوع بررسی استعفای عالی ترین مقام اجرایی باشگاه تشکیل شد که در نهایت با این موضوع موافقت نشد. 

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: رضاییان تا انتهای فصل به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فعالیت خواهد کرد و در مقطع فعلی مهمترین مسئله برای کسب نتیجه حفظ آرامش باشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز