خبرگزاری کار ایران

اتلتیک: هازارد در رئال می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۴۸۰

ادن هازارد قصد دارد تا پایان قرارداد در سال 2024 در رئال مادرید بماند.

به گزارش ایلنا به نقل از اتلتیک، ادن هازارد قصد دارد تا پایان قراردادش در ژوئن 2024 در رئال مادرید بماند.

این بازیکن بلژیکی در ماه فوریه با نمایندگان خود در مادرید ملاقاتی ترتیب داد تا وضعیت را بررسی کند، اگرچه مشخص نبود تصمیمی در آنجا گرفته شود یا خیر.

اما هازارد و تیمش هفته‌ها پیش به اجماع رسیدند و این بازیکن 32 ساله به دلایل مختلف حرفه‌ای و شخصی می‌خواهد در مادرید بماند.

هازارد با مادرید قرارداد دارد، زمانی که در سال 2019 از چلسی به رئال پیوست و به گرانقیمت ترین خرید باشگاه تبدیل شد، برای پنج فصل قرارداد امضا کرد. او همچنین پردرآمدترین بازیکن تیم مادریدی است و قصد ندارد دستمزدش را کاهش بدهد.

مادرید موافقت کرد که 100 میلیون یورو (88.3 میلیون پوند، 107.6 میلیون دلار) برای مهاجم به چلسی بپردازد، اما این قرارداد شامل بندهای دیگری به ارزش 160 میلیون یورو بود. در حالی که همه این افزونه‌ها فعال نشده‌اند، هزینه آن از مبلغ 101 میلیون یورویی که باشگاه برای گرت بیل صرف کرده بود، فراتر رفته است.

هازارد انگیزه شخصی خود را نیز در اولویت قرار داده است. خانواده او به خوبی در مادرید مستقر هستند و این نگرانی اصلی مهاجم است. همانطور که در وب سایت باشگاه مادرید (RFFM) دیده می‌شود، یکی از پسران هازارد، لئو، حتی در ماه گذشته به آکادمی رئال مادرید پیوست.

این مهاجم با هیچ تیم دیگری مذاکره نمی‌کند و هیچ پیشنهاد رسمی از باشگاه‌های دیگر دریافت نکرده است. تنها مانع ماندن هازارد در مادرید می‌تواند عدم هماهنگی با باشگاه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز