خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه خبر داد:

صدور گذرنامه برای دانشجویان بین‌المللی غیرحضوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۶۷۸

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: حدود ۱۵ روز است که اقدام عملیاتی و سیستمی برای انجام الکترونیک امور مهاجرت دانشجویان بین‌المللی به صورت پایلوت انجام شده و از امروز بدون حضور دانشجو در مراکز پلیس این امکان فراهم شده است که در خصوص اقامت و گذرنامه آنها اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سرتیپ "علی ذوالقدر" رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه در نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی در ایران گفت: در حال حاضر جذب دانشجویان خارجی دو برابر شده و ما تلاش می‌کنیم امر گذرنامه را برای این دانشجویان تسهیل کنیم و به صورت آزمایشی بخشی از این کار را به صورت سیستمی انجام دادیم که یک سال کار تخصصی برای این هدف انجام شده است و ۴۲ جلسه فنی تخصصی برگزار کردیم.

سردار سرتیپ ذوالقدر افزود: حدود ۱۵ روز است که اقدام عملیاتی و سیستمی برای انجام الکترونیک امور مهاجرت دانشجویان بین‌المللی به صورت پایلوت انجام شده  و از امروز بدون حضور دانشجو در مراکز پلیس این امکان فراهم شده است که در خصوص اقامت و گذرنامه آنها اقدام کنیم.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه اظهار کرد: از حالا به بعد دیگر نیاز نیست دانشجویان خارجی به پلیس گذرنامه مراجعه کنند و انشالله به زودی اطلاعات دانشجویان خارجی به طور کاملا الکترونیک ثبت و دریافت می‌شود.

سردار سرتیپ ذوالقدر ادامه داد: ما از بیش از ۱۲۰ کشور دنیا مقیم در ایران داریم که اغلب آنها دانشجویان خارجی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز