خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام لرستان :

۱۰۳ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۴۸۹

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) لرستان گفت : ۱۰۳ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان هستند .

به گزارش ایلنا ، جلال شیخ‌پور ظهر امروز در آیین افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد لرستان با بیان اینکه مسکن یکی از خدمات گران قیمتی است که به دست نیازمندان می‌رسد ، اظهار کرد : با همیاری و همکاری نهادهایی همچون بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، بنیاد علوی، خیرین و مسکن محرومین کمیته امداد بیش از ۳ هزار واحد در دست اقدام داریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به افتتاح ۹۱۵ واحد مسکن مددجویی، افزود: از نظر تعداد واحد تحویلی از استان‌های برتر کشور هستیم.

شیخ پور بیان داشت: در استان ۱۰۳ هزار خانوار در قالب ۲۳۰ هزار نفر به صورت مستقیم و ثابت تحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی با اشاره به اهدای ۲۹۲۶ سری جهیزیه به ارزش ۷۱ میلیارد تومان، افزود: از ابتدای سال همچنین ۷ هزار لوازم ضروری منزل به ارزش ۲۱ میلیارد تومان تحویل مددجویان شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان ادامه داد: طی سال جاری همچنین ۹۲۵۷ مورد تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۱۰۵ میلیارد تومان از طریق صندوق امداد و ولایت پرداخت شده است.

شیخ پور بیان داشت: ۱۳ هزار مددجوی لرستان با اعتباری حدود ۷۶۹ میلیارد تومان مشغول به کار شدند، ضمن اینکه بیش از ۱۰ هزار طرح اشتغال زایی اجرایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز