خبرگزاری کار ایران

حزباوی: همه بازیکنان تیم ملی جوانان کاپیتان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۱۴۷

کاپیتان تیم ملی جوانان می‌گوید واقعا همه بازیکنان تیم جوانان بزرگ و لایق همه چیز هستند‌. به همه آن‌ها احترام می‌گذارم و همه بازیکنان، کاپیتان تیم ملی هستند.

به گزارش ایلنا، محمد امین حزباوی درمورد به ثمر رساندن تک گل پیروزی‌بخش تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان مقابل قطر در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا، اظهار داشت: همانگونه که از قبل گفته بودم بازی خیلی سختی بود. هرچند قطر هم تیم خیلی خوبی بود اما خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم‌.

وی افزود: همه بچه‌ها و کادرفنی زحمت کشیدند تا توانستیم در این بازی سخت برنده شویم اما دیدار با قطر را فراموش می‌کنیم و به بازی با استرالیا می‌رویم‌.

کاپیتان تیم ملی جوانان درخصوص عملکرد خط دفاعی ایران مقابل قطر، گفت: عملکرد دفاعی فقط شامل مدافعان نمی‌شود و شامل همه بازیکنان از مهاجم بگیرید که در آن سمت زمین دفاع می‌کند تا دروازه‌بان می‌شود. دفاع تیمی خوبی داریم و گل نخوردن ما به خاطر همین موضوع است.

حزباوی درمورد بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی جوانان گفت: آرزوی هر بازیکنی است که بازوبند کاپیتانی را ببندد. خیلی خوشحالم که این بازوبند دست من است اما واقعا همه بازیکنان تیم جوانان بزرگ و لایق همه چیز هستند‌. به همه آن‌ها احترام می‌گذارم و همه بازیکنان، کاپیتان تیم ملی هستند.

وی درمورد اهداف تیم ملی جوانان گفت: هدف اول ما صعود به جام جهانی و در ادامه قهرمانی جام ملت‌ها است‌. برای رسیدن به این هدف‌ها تمام تلاش خود را می‌کنیم و هرچه خدا بخواهد.

 

حجم ویدیو: ۴۱.۱۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز