خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره ستاره های سریال رهایم کن

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۹۲۰

سریال پر ستاره این روزهای فیلیمو بار دیگر سر و صدا کرد. ستاره های سریال رهایم کن این بار آمده اند تا با یک روایت عاشقانه هر جمعه ساعت 8 صبح از شبکه نمایش خانگی فیلیمو مهمان خانه ها شوند.

در لیست اسامی بازیگران این سریال جدید ایرانی، نام های آشنا و محبوبی مانند محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین،حسن معجونی، یوسف تیموری و آزاده صمدی به چشم می خورد. شاید برای قضاوت این سریال خیلی زود باشد اما با نگاهی به حضور چهره های مطرح سینما و تلویزیون رد این سریال عاشقانه، می توان امید زیادی به موفقیت آن داشت.  در ادامه این مطلب سری می زنیم به عوامل ساخت و بازیگران رهایم کن و بیوگرافی آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛ پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بازیگران سریال رهایم کن و بیوگرافی آن ها

عاشقانه جدیدی از فیلیمو در حال پخش است به نام سریال رهایم کن. این سریال با خبر پخش خود هنوز نامده انتظارات بینندگان را بالا برد و همه این ها بر می گردد به حضور ستاره های سریال رهایم کن.

شهرام شاه حسینی کارگردانی این سریال جدید ساخت 1401 را برعهده داشته و با تکمیل عوامل خود توانسته تا حدی پیروز میدان باشد. هر چند که برای قضاوت در مورد موفقیت و عدم موفقیت این سریال زود است اما اگر بخواهیم از روی نام چهره های مطرحی که در این سریال ایفتی نقش می کنند، قضاوت کنیم باید گفت که می توان به این سریال امید داشت! در ادامه همه چیز درباره ستاره های سریال رهایم کن را بررسی می کنیم، از بیوگرافی بازیگران آن ها گرفته تا کارنامه هنری و سوابقشان در حوزه سینما و تلویزیون.

محسن تنابنده

نام محسن تنابنده در ذهن ها با نام نقی معمولی از سریال موفق پایتخت گره خورده است. این بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس اما چنان کارنامه هنری سنگین و پرباری دارد که این یادآوری کم لطفی در حق او است!

تنابنده 26 فروردین ماه سال 1354 در تهران متولد شد و فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر است. ا حرفه هنری خود را از سال 74 و با بازیگری در تئاتر آاز کرد و حالا یکی از ستارگان سریال رهایم کن است. او در این سریال در نقش حاتم، پس بزرگ یک خانواده سرشناس روستایی است و دل در گرو مارال با بازی هدی زین العابدین دارد.

اولین تجربه بازیگری محسن تنابنده به بازی در فیلم سینمایی دانه های ریز برف به کارگردانی علیرضا امینی بر می گردد. اولین تجربه حضور محسن تنابنده در تلویزیون نیز در زندگی به شرط خنده به کارگردانی مهدی مظلومی است. روی هم رفته او یکی از بازیگرانی است که در نقش های متفاوت مقابل دوربین رفته است و همین تجربه و مهارت نیز باعث موفقیت سریال رهایم کن شده است. پیش از این نیز تنابنده در سریال شاهگوش ایفای نقش کرده و تجربه حضور در سریال شبکه نمایش خانگی را داشته و برای بازی در این سریال نیز تندیس بهترین بازیگر مرد را در جشن حافظ سال 93 و جشنواره بین المللی فیلم یاس در سال 95 دریافت کرد.

هوتن شکیبا

هوتن شکیبا این بار در نقشی متفاوت جلوی دوربین شهرام شاه حسینی رفته تا جزو ستارگان سریال رهایم کن باشد. این بازیگر سنندجی متولد خرداد 1363 است و از سال 1381 تاکنون کارنامه موفقی در بازیگری و صدا پیشگی دارد. او با ورود به دانشگاه هنر و ایفای نقش در تئاترهای دانشجویی، مسیر بازیگری را آغاز کرد و در تئاتر خوش درخشید. تا جایی که در سال 87 موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول برای بازی در نمایش ویولن هایتان را کوک کنید، شد. اولین تجربه کمدی هوتن شکیبا بازی در سریال تلویزیونی لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت بود و بازی او در نقش حبیب، باعث ماندگاری این نقش در کارنامه هنری او شد.

از جمله کارهای هنری نمادین او که شکیبا را محبوب دل ها کرده، صداپیشگی عروسک دیبی در مجموعه کلاه قرمزی در کنار حمید جبلی و ایرج طهماسب بود. بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی نیز یکی دیگر از نقاط اوج فعالیت های هوتن شکیباست که او را برنده جایزه بهترین بازیگر مرد درام از بیستمین جشنواره حافظ در بخش سینمایی کرد.

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین به عنوان نقش اول زن سریال رهایم کن تا به اینجا خوش درخشیده است. این بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 11 تیر 1368 است و از 1384 تاکنون در زمینه بازیگری فعالیت دارد.

همه چیز درباره ستاره های سریال رهایم کن

این بازیگر خوش آتیه کارش را با مدلینگ آغاز و با بازی در آگهی های بازرگانی توانست وارد حرفه بازیگری شود و چنان در این مسیر خوش درخشید که برنده نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم عرق سرد در جشنواره فجر 36 شد. از نقش های ماندگار خانم  زین العابدین می توان به بازی در سریال سقوط یک فرشته، سریال کرگدن و فیلم سینمایی عرق سرد اشاره کرد.

آزاده صمدی

در لیست ستاره های سریال رهایم کن، نام زن هنرمند دیگری نیز می درخشد؛ آزاده صمدی. او تولد 17 دی 1357 است و تا کنون در سریال ها و فیلم های بسیار زیاد و نقش های متفاوتی بازی کرده که او را به یکی از ستاره های زن سینما و تلویزیون ایران تبدیل می کند.

همه چیز درباره ستاره های سریال رهایم کن

خانم صمدی با بازی در تئاتر بی شیر و شکر حمید امجد قدم در مسیر پیشرفت گذاشت و سپس با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید. این بازیگر خانم سریال رهایم کن، برای بازی در فیلم آفریقا دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

حسن معجونی

حسن معجونی را از سوابق کاری او در سمت کارگردان، طراح و بازیگر، مدرس دانشگاه می شناسیم و حالا یکی از بازیگران اصلی سریال رهایم کن است.

همه چیز درباره ستاره های سریال رهایم کن

معجونی متولد 1347 در تهران و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی است که با ایفای نقش در سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان فعالیتش در تلویزیون را آغاز کرد و به شهرت رسید. او دومین موفقیت خود را مدیون بازی در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت است و یکی از بازیگران پرکار حال حاضر ما محسوب می شود.

 یوسف تیموری

قسمت اول سریال رهایم کن با بازی یوسف تیموری در نقش برادر مارال، شخصیت اول زن این سریال آغاز می شود.

این بار نیز یوسف تیموری نقشی متفاوت بر عهده دارد و باید منتظر ماند و دید در قسمت های پایانی این سریال می تواند به خوبی از پس آن بربیاید یا خیر! او متولد 6 دی 1358 است و اولین تجربه بازی جلوی دوربین را در سریال هوای تازه بدست آورد. از بازی های ماندگار یوسف تیموری می توان به بازی درسریال مجید دلبندم و سریال زیر آسمان شهر اشاره کرد.

در آخر

همه ما می دانیم که بخش مهمی از یک سریال را بازیگران آن می سازند. حضور ستاره های سریال رهایم کن در این سریال جدید عاشقانه از فیلیمو نیز شاهد دیگری بر این مدعاست! درخشش نام هایی همچون محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، آزاده صمدی، حسن معجونی و یوسف تیموری باعث شده تا هنوز چیزی نشده این سریال مخاطبان زیادی پیدا کند. در این مطلب نگاهی انداختیم به بیوگرافی و کارنامه هنری بازیگران رهایم کن، اکنون نوبت شماست تا نظراتتان را در این زمینه برای ما بنویسید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز