خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و یکم لیگ برتر؛

توقف سرخ‌ها مقابل نفت / تساوی دایی و یحیی به نفع ژنرال

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۷۹

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این بازی حساس و ۶ امتیازی تنها ۲ امتیاز را برای دو تیم به همراه داشته باشد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این بازی حساس و ۶ امتیازی تنها ۲ امتیاز را برای دو تیم به همراه داشته باشد و این خبر خوبی برای آبی‌های تهرانی و بخصوص قلعه‌نویی بود.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدار این هفته از ساعت ۱۵ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان نفت تهران تیم سوم جدول بود که دو تیم در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تقابل علی دایی و یحیی گل‌محمدی که بر روی نیمکت دو تیم حضور دارند نقطه عطف این بازی است که البته شطرنج این دو مربی برنده‌ای نداشت تا سهم هر یک از دو تیم یک امتیاز باشد و ۲ امتیاز حساس از چنگ دو مربی خارج شود. این نتیجه خوبی برای استقلال مدعی دیگر لیگ است که بتواند فردا با کسب یک پیروزی مقابل راه‌آهن صدر جدول را در اختیار بگیرد.

در پایان این بازی بیرانوند دروازه‌بان نفت بهترین بازیکن فنی این مسابقه شد و همچنین نیلسون نیز به عنوان بازیکن اخلاق زمین مسابقه انتخاب شد.

از نکات قابل ذکر این بازی مصدومیت مهرداد کفشگری بود که باعثشد دربی ۷۸ را از دست داد.

با این نتیجه تیم پرسپولیس با ۴۰ امتیاز در صدر قرار دارد و نفت تهران نیز با ۳۸ امتیاز و یک پله سقوط در رده سوم قرار گرفت.

اما در اهواز فولادی‌ها موفق شدند همشهری خود استقلال را با ۲ گل شکست دهند تا جای استقلال را در رده دوم بگیرند.

در دیگر دیدار امروز که در اصفهان برگزار شد ذوبی‌ها مقابل مهمان خود ملوان متوقف شدند تا تیم تقوی همچنان روی نوار ناکامی گام بردارد.

برنامه رقابت‌های عصر امروز به این شرح است:

پرسپولیس(صفر) - نفت تهران(صفر)

استقلال خوزستان(صفر) - فولاد خوزستان یک

گل: اسماعیل شریفات(۱۶ و ۹۱) برای فولاد

ذوب آهن یک - ملوان(یک)

گل: محسن بیاتی‌نیا(۶) برای ذوب‌آهن و جلال رافخایی(۵۷) برای ملوان

برنامه ادامه رقابت‌های هفته بیست و یکم به این شرح است:

شنبه ۱۴ دی

تراکتورسازی - فجر سپاسی - ساعت ۱۴:۳۰

مس کرمان - سایپای البرز - ساعت ۱۴:۳۰

صبای قم - سپاهان اصفهان - ساعت ۱۵:۰۰

داماش گیلان - گسترش فولاد تبریز - ساعت ۱۵:۰۰

راه‌آهن سورینت - استقلال تهران - ساعت ۱۵:۰۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز