خبرگزاری کار ایران

​پس از ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری؛

«فولاد اکسین خوزستان» به جمع دانش‌بنیان‌ها پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۶۱۶

شرکت فولاداکسین خوزستان پس از ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، احمد صادقیان، مدیرعامل شرکت فولاداکسین خوزستان با اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه دانش‌بنیان شدن شرکت و محصولات آن، امتیازات و مزایای بسیاری در راستای گسترش تولید محصولاتی با ارزش‌افزوده بالا و نیز توسعه محصولات و خدمات شرکت را در پی خواهد داشت، گفت: این شرکت در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سال "تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" نامیده شده، تمام سعی خود را کرده که این شعار سال را محقق سازد.

وی تصریح کرد: شرکت فولاداکسین از لحاظ فنی، مالی و سیستمی توانسته است، پارامترهای مورد نظر و آیین‌نامه‌های ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان را پشت‌سر بگذارد و نهایتا در فهرست شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گیرد.

شایان ذکر است، شرکت‌های دانش بنیان، موسسات خصوصی یا تعاونی هستند که به‌منظور افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری‌سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش‌افزوده بالاتر تشکیل می‌شوند.

صادقیان در پایان ضمن تبریک این مهم به خانواده بزرگ شرکت فولاداکسین خوزستان، اظهار امیدواری کرد که این رویداد گام مهمی در جهت پیشرفت و کسب موفقیت‌های بیشتر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز