خبرگزاری کار ایران

شجاعی: با تیم ما غیرمحترمانه صحبت نکنید/ در مقابل خطای شدید حریف داور ریلکس بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۵۵۴

بازیکن تیم فوتبال هوادار از کادر داوری این تیم مقابل مس رفسنجان گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود شجاعی بعد از شکست یک بر صفر هوادار مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران گفت: به تیم مس تبریک می‌گویم. هفته قبل گفتم که تیم خوبی هستند اما امروز ما بازی خوبی ارائه دادیم. تلاشمان را کردیم اما امروز روز خوبمان نبود. در همان 10 دقیقه اول یک موقعیت خیلی خوب داشتیم که استفاده نکردیم و در نیمه دوم هم جمعا 10 دقیقه فوتبال بازی نکردیم. مدام وقفه پیش آمد و بهتر است کارشناسان نگاه کنند و نظر بدهند. این فوتبال اصلا قشنگ نیست.

او درباره اعتراض‌های صورت گرفته از سوی تیم هوادار به داوری بیان کرد: فشار بازی هم بود اما وقفه‌هایی که پیش می‌آمد خوب نبود. داور اصلا سوتی را علیه یا به سود ما نزد، اما جریان بازی را طوری پیش بردند که بچه‌ها عصبی شده بودند. توپ‌های 50-50 هم بود. ما عقب بودیم و نیاز داشتیم بازی در جریان باشد تا از عقب بازی‌سازی کنیم اما وقفه‌های کوچک و اعتراض‌هایی که انجام شد، هر دفعه 5 دقیقه بازی از جریان می‌افتاد و این به ضرر ما شد. همین باعث شد تا تیم ما و من عصبی شویم.

هافبک تیم هوادار ادامه داد:‌ اول بازی تا وارد زمین شدم یک خطا روی من صورت گرفت که نمی‌گویم از عمد بوده چون در فوتبال پیش می‌آید اما یک لحظه احساس کردم مچ پایم شکسته است. با استوک روی آشیل پایم گذاشتند و آن‌قدر درد داشتم که نمی‌توانستم حرف بزنم. وقتی بلند شدم آقای داور خیلی ریلکس گفت خطا گرفتم! من احساس کردم پایم می‌شکند، خیلی شدید بود اما عادی از آن گذشت. همه دست به دست هم تا عصبی شویم. بازی فوتبال است و این اتفاقات هم می‌افتد، اما شاید قضاوت ایشان به ضرر ما بود.

شجاعی درباره اینکه شادی بعد از گل بازیکنان مس بی‌احترامی به الهامی نبود، گفت: همه این اتفاقات را داور باید کنترل می‌کرد. او قاضی زمین است و باید زیر نظر داشته باشد. داور چهارم و بقیه زحمت کشیدند اما اتفاقات از چشم‌شان پنهان ماندند. داور کنار هم مصدوم شد تا داور چهارم به جایش برود، همه دست به دست هم داد تا بازی وقفه بیفتد. فکر می‌کنم از 45 دقیقه کلا 10 دقیقه بازی کردیم.

وی درباره ناراحتی خودش در دقایق پایانی افزود: من نمی‌دانم ناظر بازی بودند یا فرد دیگری اما خیلی با نیمکت ما با تحکم حرف می‌زدند. این درست نیست. وسط نیمه به من گفتند مدیر رسانه‌تان خیلی اعتراض می‌کند و باید بیرون برود. من گفتم با ایشان حرف می‌زنم و آخر سر هم اخراجش کردند. بعد از بازی هم حالت غیر محترمانه‌ای داشتند. خیلی محترمانه می‌توانستند بگویند داخل زمین نیا. با لحنی حرف زدند و من از این مسئله ناراحت شدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز