خبرگزاری کار ایران

با هدف حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی؛

هشتمین دوره جشنواره جایزه فیروزه‌ای برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۴۳۳

هشتمین دوره جشنواره جایزه فیروزه‌ای با هدف حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی، اسلامی در سه محور و چهار قالب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، هشتمین جشنواره جایزه فیروزه ای با هدف حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی در سه محور و چهار قالب برگزار می‌شود و حوزه‌هایی چون ایده‌های استارتاپی، کسب‌وکارهای نوپا و کسب‌وکارهای تجاری شده را در قالب های اسباب بازی، عروسک، نوشت افزار و هدایای فرهنگی هدف قرار داده است.

اهدافی که این رویداد دنبال می‌کند شامل ترویج تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی، تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت ها و نیازهای کشور، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع فرهنگی، زمینه‌سازی به منظور هم‌افزایی شرکت‌های فعال در حوزه صنایع فرهنگی، رونق بازار مصرف کالاهای فرهنگی داخل کشور اشاره کرد.

معرفی فعالان صنایع فرهنگی به جامعه و نهادهای خصوصی، پشتیبانی و حمایت از محصولات فرهنگی تولید شده در استان‌ها و مطرح کردن آن در سطح ملی و بین المللی و ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده‌ها با افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی و اسلامی از دیگر اهداف این رویداد است.

متقاضیان شرکت در جشنواره فیروزه می توانند برای دریافت اطلاعات مربوط به پایگاه الکترونیکی اداره کل مجامع، تشکلها و فعالیتهای فرهنگی به آدرس https://majame.farhang.gov.ir مراجعه کرده و از این طریق اطلاعات لازم را کسب نمایند. برگزاری جشنواره حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی استان ها به صورت مجازی از طریق زیر ساخت الکترونیکی https://platzaar.ir  که دبیرخانه جشنواره کالاهای فرهنگی مستقر در اداره کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی طراحی کرده است، انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ بارگذاری اطلاعات اثر و یا آثار متقاضیان شرکت در جشنواره استانی با ورودبه لینک فوق الذکر انجام پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز