خبرگزاری کار ایران

اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۸۳

پرسپولیس با روحیه زیادی که از پیروزی مقابل سپاهان در جام حذفی گرفته، قصد دارد دوباره پرقدرت در کورس قهرمانی لیگ برتر پیش برود.

به گزارش ایلنا، از ساعت ۱۶:۴۵ امروز و در هفته بیست و یکم لیگ برتر پرسپولیس میزبان نفت مسجد سلیمان است.

از آنجا که سرخ‌پوشان در کورس قهرمانی عقب افتادند طبیعتاً علاوه بر پیروزی برای ثبت گل‌های بیشتر تلاش خواهند کرد. در این مسابقه همچون بازی سپاهان شیخ دیاباته و سعید صادقی به دلیل مصدومیت غایب هستند.

در مرکز خط دفاع به همان زوج همیشگی پورعلی گنجی و گولسیانی اعتماد شده است. در این بازی وحدت هنانوف با توجه به عملکردی که درجام حذفی داشت به ترکیب اصلی تیمش رسید و در دفاع راست قرار می‌گیرد. تا بتواند به کمک وحید امیری دیگر مدافع کناری پرسپولیس  قدرت تهاجمی سرخپوشان را تغییر بدهد.

در خط میانی از عالیشاه و ترابی به عنوان بازیکنان کناری استفاده شده و سرلک و اسد بیگی هم همچنان مورد رضایت کادرفنی پرسپولیس هستند.

در خط حمله به پریرا از ابتدا اعتماد شده تا در کنار آل‌کثیر بتوانند شانس گلزنی پرسپولیس را مقابل نفت افزایش دهند.

در آستانه این مسابقه ترکیب پرسپولیس اعلام شد:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و لئاندرو پریرا.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز