خبرگزاری کار ایران

کاهش سن آغاز مهارت‌آموزی به مددجویان کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۱۴

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت کارآموزی به مددجویان، گفت: با هدف ارتقا توانمندسازی مددجویان، سن شروع مهارت‌آموزی به جامعه هدف را کاهش داده‌ایم.

به گزارش ایلنا، مرتضی فیروزآبادی در آئین تجلیل از مددجویان پذیرفته‌شده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، با تاکید بر لزوم توانمندسازی فرزندان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، گفت: در حوزه توانمندسازی باید یک برنامه ویژه را دنبال کنیم تا بتوانیم بر اساس آن استعدادها و نخبگان خانواده امداد را شناسایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری معاونت امور فرهنگی می‌توانیم با شناسایی و پرورش استعدادهای حاضر در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، افراد تاثیرگذار زیادی را در آینده به جامعه معرفی کنیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تاکید کرد: تلاش مسئولان کمیته امداد معطوف به این است تا سن مهارت‌آموزی را کاهش دهیم. در همین رابطه امروز افراد تحت حمایت کمیته امداد از سنین نوجوانی وارد چرخه مهارت‌آموزی می‌شوند.

فیروزآبادی گفت: مهارت‌های دریافتی علاوه‌بر ایجاد شغل پایدار برای مددجویان، می‌تواند منجر به افزایش روحیه خودباوری مدددجویان شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی در خصوص توجه جدی به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل نیز، گفت: یکی از راه‌های مقابله با فقر، توجه به امر آموزش است؛ به همین جهت تلاش خواهیم کرد کودکانی که به هر دلیل از تحصیل بازمانده‌اند را تحت پوشش برنامه‌های آموزشی قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز