خبرگزاری کار ایران

آغاز احراز توانایی جسمی حجاج ۱۴۰۲ پس از اتمام نام‌نویسی زائران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۶۶۰

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: وظیفه اصلی مرکز پزشکی حج‌ و زیارت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی به زائران عتبات عالیات و حج تمتع و عمره است.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مرعشی با اشاره به خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمرگفت: وظیفه اصلی مرکز پزشکی حج‌ و زیارت این سازمان ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی به زائران عتبات عالیات و حج تمتع و عمره است.

وی با بیان برنامه‌ها و ‌نحوه پذیرش ثبت نام زائران در حج ۱۴۰۲ افزود: نام نویسی زائران از هفته آینده شروع خواهد شد، که بعد از ثبت نام، پزشکان در شهرهای مختلف به معاینه و احراز توانایی جسمی  زائرین می‌پردازند، و درصورت تایید پزشکان و ‌پرستاران ثبت نام آن‌ها قطعی خواهد شد.

مرعشی با اشاره به  ثبت نام اربعین ۱۴۰۲ گفت: تیم های متعددی از سازمان‌ها و ارگان‌های مردم نهاد جهت خدمت رسانی  به زائرین سیدالشهدا حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس مرکز پزشکی حج‌ و زیارت در پایان تشریح  کرد: پزشکان و پرستاران و داروسازانی که علاقمند به خدمت رسانی در اربعین حسینی هستند می‌توانند از طریق سایت http://www.hmc.ir جهت ارائه خدمت رسانی‌ ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز