خبرگزاری کار ایران

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش:

موضوع «فرماندهی و کنترل» محدود به حوزه نظامی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۴۸۵

امیر سرتیپ «ولی‌وند» با بیان اینک موضوع فرماندهی و کنترل فقط محدود به حوزه نظامی و دفاعی نمی‌شود، گفت: آمادگی ما به لحاظ مدیریت و کنترل در مواجهه با بحران‌های مختلف باید همواره در بالاترین سطح باشد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ «حسین ولی‌وند زمانی» صبح امروز در نخستین همایش بین‌المللی و چهاردهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، اظهارکرد: فرماندهی و کنترل مفهومی است که در طول سال‌های خدمت با آن سر و کار داشته و داریم و شاید اهمیت این موضوع، خود را در حوادث اخیر که در منطقه رخ داده است، بیشتر نشان دهد؛ این رزمایشی هم که مقدماتش در رابطه با همایش مورد اشاره، فراهم شده، نقش فرماندهی و کنترل در آن بسیار حائز اهمیت است.

امیر سرتیپ ولی‌وند افزود: موضوع فرماندهی و کنترل فقط محدود به حوزه نظامی و دفاعی نمی‌شود، بلکه امروز به دلیل اینکه با بحران‌های مختلف از جمله بحران اقتصادی و حتی حوادث طبیعی روبه‌رو هستیم، مفهوم مدیریت و کنترل باید مورد توجه قرار گیرد؛ به‌عنوان مثال چندی پیش وقتی در ترکیه زلزله آمد، دیدیم که این کشور با بحران روبه‌رو شد؛ لذا این نشان می‌دهد که همیشه باید در برابر وقوع هر بحرانی از قبل آماده باشیم.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش خاطرنشان کرد: بنابر این آمادگی ما به لحاظ مدیریت و کنترل در مواجهه با بحران‌های مختلف باید همواره در سطح نخست باشد؛ البته برای موفقیت در صحنه باید ذهن هم فعال و پویا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز