خبرگزاری کار ایران

فینال لیگ کاپ: مچ اندازی ادی هاو و تن هاگ در ومبلی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۳۷۶

اولین جام این فصل انگلیس در ورزشگاه ومبلی رونمایی می‌شود؛ منچستریونایتد و نیوکاسل یونایتد برای کسب جام مقابل هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، شیاطین سرخ در مجموع 5-0 ناتینگهام فارست را شکست دادند تا بلیت خود را برای این رویداد نمایشی رزرو کنند، در حالی که ستارگان نوظهور ادی هاو ساوتهمپتون را 3-1 شکست دادند.

اریک تن هاگ هنوز یک سفر طولانی و سخت در پیش دارد تا منچستریونایتد را به افتخارات قبلی خود بازگرداند، اما شکست دادن بارسلونا و کسب یک جام در عرض چند روز گامی بزرگ در مسیر درست برای او خواهد بود. 

شیاطین سرخ با عبور از استون ویلا، برنلی، چارلتون اتلتیک و ناتینگهام فارست برای صعود به اولین فینال جام حذفی داخلی خود پس از جام حذفی 2017-2018، دوباره یک تیم مدعی هستند.

به ثمر رساندن حداقل دو گل در تمام بازی‌های جام حذفی تاکنون و بسته نگه داشتن دروازه در هر یک از چهار بازی اخیر، شانس کسب چهار جام با توجه به صعود در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را زنده نگه داشته است. منچستریونایتد پنج شنبه شب بارسلونا را در اولدترافورد شکست داد و به دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کرد.

منچستریونایتد در حالی که به دنبال موفقیت در جام حذفی است و تهدیدی برای آرسنال و منچسترسیتی در لیگ برتر است، به ومبلی سفر می‌کند که در تمام تورنمنت‌ها 9 بازی پیاپی شکست نخورده را پشت سر گذاشته و حداقل دو بار در هر یک از 10 مسابقه جام حذفی گلزنی کرده است.

شیاطین سرخ روز یکشنبه برای دهمین فینال لیگ کاپ به زمین چمن ومبلی خواهند رفت؛ 5 مورد از 9 فینال قبلی آن‌ها با قهرمانی به پایان رسیده است - و هر اتفاقی که در طول 90 یا 120 دقیقه این آخر هفته رخ دهد.  تن هاگ در حال حاضر به عنوان اولین مربی هلندی که هدایت یک فینال جام اتحادیه را بر عهده می‌گیرد، تاریخ ساز می‌شود.

از قضا، تنها مرتبه‌ای که یک سرمربی هلندی در فینال لیگ کاپ انگلیس شکست خورد، زمانی بود که رود گولیت بر شکست 2-0 نیوکاسل مقابل منچستریونایتد در فینال جام حذفی 1998-1999 نظارت داشت.

فعالیت‌های نقل و انتقالاتی نیوکاسل که از زمان تصاحب سعودی‌ها برای حفظ قوانین فیرپلی مالی، با دقت پیش می‌روند بدون شک بر رشد آن‌ها از رکود تأثیر گذاشته اما کار ستودنی هاو بی‌توجه نمانده است.

به هیچ وجه آسان نبوده، اما عبور از ترانمر روورز، بورنموث، کریستال پالاس، لستر سیتی و ساوتهمپتون به نیوکاسل اجازه داد تا برای اولین بار در 24 سال گذشته سفری به ومبلی رزرو کند و سرخابی ها برای قهرمانی در جام جام اتحادیه تلاش می‌کنند.

با این حال، تیم هاو در نامناسب ترین لحظه به شکل سختی در لیگ برتر رسیده است - در هر چهار بازی آخر خود در لیگ شکست خورده و تنها دومین باخت فصل را مقابل لیورپول متحمل شده‌اند.

هاو قصد دارد اولین مربی انگلیسی باشد که این جام را از سال 2003-2004، زمانی که-  استیو مک‌کلارن، دستیار فعلی اریک تن هاگ - میدلزبورو را تا آخر پیش برد، به دست بیاورد.

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

دخیا؛ وان بیساکا، واران، مارتینز، شاو،  کاسمیرو، فرد، آنتونی، فرناندز، سانچو،  راشفورد

ترکیب احتمالی نیوکاسل یونایتد:

 کاریوس، تریپیر، شار، باتمن، بورن، لانگ‌استف، گیومارش، جولینتون، آلمیرون، ویلسون، سن ماکسیمین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز