خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبرداد؛

مشارکت ۱۱ هزار زنجانی در طرح صدقه الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۰۱۰

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: در قالب صدقه الکترونیکی و طرح کیو آر کد ۱۱ هزار زنجانی صدقه خود را به صورت الکترونیکی پرداخت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، روح الله صالحی، امروز با تشریح فعالیت های کمیته امداد در حوزه مشارکت های مردمی و توسعه بعد مردمی این نهاد گفت: بسترسازی برای مشارکت الکترونیکی خیرین در برنامه های این نهاد از اولویت های کمیته امداد در حوزه مشارکت های مردمی است.

مدیرکل کمیته امداد استان، با بیان اینکه با اجرای این طرح همه مشترکان صندوق های صدقات و نیکوکاران می توانند با داشتن کیو آر کد اختصاصی خود با استفاده از گوشی تلفن همراه به آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند، افزود: سهولت در پرداخت صدقات، کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه های اجرایی، سرعت در اطلاع رسانی به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی و نیز جلوگیری از استهلاک پول ملی از جمله مزایای مهم این روش است.

صالحی، با اشاره به اینکه تاکنون برای ۸ هزار و ۳۰۲ مشترک حقیقی و ۲ هزار و ۲۸۱ مشترک حقوقی کد کیو ار صادر شده است، گفت: توسعه پرداخت صدقات الکترونیکی و افزایش ضریب نفوذ این طرح از برنامه های مهم کمیته امداد در این بخش بوده و خیرین عزیز زنجانی می توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد یا تماس با شماره ۳۳۷۷۸۱۹۵ و یا ارسال پیامک درخواست به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ از این مزیت در حوزه خیر و احسان استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز