خبرگزاری کار ایران

نشست «اندیشه‌ورزی پیشرفت» در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد

کد خبر : ۱۳۳۳۷۱۵

اعضای اندیشکده های الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در نشستی با عنوان «اندیشه‌ورزی پیشرفت» به بحث و تبادل نظر درباره اندیشه‌ورزی و تحقق پیشرفت فکری پرداختند .

به گزارش ایلنا، نشست سالانه اندیشکده‌های الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با عنوان «اندیشه‌ورزی پیشرفت» با حضور رئیس شورای عالی و رئیس مرکز ، اعضای شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و رییس و اعضای اندیشکده های مرکز در محل این مرکز برگزار شد .

در این نشست آخرین وضعیت پیش نویس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، شامل: تدوین چارچوب های نظری مفهومی در بخش های علم، فرهنگ، عدالت، اقتصاد، اجتماع، سیاست و معنویت، که در آخرین نسخه الگو درج شده است، مورد بررسی قرار گرفت. 

همچنین سامانه جامع الگو که منتخب بیش از یکصد هزار صفحه اسناد پشتیبان الگو را بصورت فرا متن در ارتباط مستقیم با متن الگو قرار می دهد، معرفی گردید. این سامانه پس از تصویب و ابلاغ الگو از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. 

در ادامه این نشست روسای اندیشکده‌های  علم  - فرهنگ -  فقه وحقوق اسلامی -  عدالت -  چرخه نوآوری -  آمایش بنیادین -  آب ، محیط زیست،  امنیت غذایی و منابع طبیعی - جمعیت و نیروی انسانی -  خانواده ، به ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهای اندیشکده متبوع خود طی سال ۱۴۰۱ پرداختند .

در بخش پایانی نشست «اندیشه‌ورزی پیشرفت»، ۱۳ نفر نمایندگان اندیشکده‌های تخصصی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، به بحث و تبادل نظر درباره اندیشه‌ورزی و تحقق پیشرفت فکری و برنامه اندیشکده ها در این خصوص در سال ۱۴۰۲ پرداختند .

این نشست با حضور بیش از یک صد نفر از اندیشمندان و دانشگاهیان و علمای حوزه که در تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نقش داشته اند ، برگزار شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز