خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان سمنان؛

سن اعتیا در کشور رو به کاهش است/ خود فراموشی و خدا فراموشی از عوامل اصلی اعتیاد به مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۳۲۱

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه سن اعتیاد در کشور رو به کاهش است، گفت: از عوامل اصلی اعتیاد، خود فراموشی و خدافراموشی است و این امر سبب شده تا مبتلایان به مواد مخدر لذت زودگذر مادی را بر حلاوت ماندگار عبودیت ترجیح دهند.

به گزارش ایلنا، محمد جعفر عبداللهی در آیین افتتاحیه طرح" یاری گران زندگی در روستا" که با حضور سردار مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، استاندار سمنان و برخی مسئولان استانی در روستای خیرآباد شهرستان سمنان برگزار شد  با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان سمنان با برخورد قاطع، جدی و ضبط اموال قاچاقچیان به دنبال مبارزه با موادمخدر است، افزود: مبارزه با مواد مخدر طی ۴۰ سال گذشته با اهتمام ویژه دنبال شده و جانفشانی و جانبازی افرادی در جبهه مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته  است اما لیکن به دلیل هجمه دشمنان نیازمند دفاع مناسب دراین باره است.

وی با اشاره به  نزدیکی ایران با منشاء تولید مواد مخدر در خارج از مرزها اشاره کرد: مواد مخدر در کشور به ارزانی در اختیار جوانان قرار می‌گیرد و هدایت جامعه در زمینه مبارزه با اعتیاد نیازمند همراهی بیش از پیش رسانه است.

عبدالهی تصریح کرد: طرح «یاری‌گران زندگی» طرحی منحصربه‌فرد و موثر در مبارزه با موادمخدر است و امید است با همراهی بخش‌های مختلف و ترویج فرهنگ زندگی سالم توفیقات فراوانی حاصل شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: دستگاه قضایی استان با برخورد قاطع، جدی و ضبط اموال قاچاقچیان به دنبال مبارزه با موادمخدر است.

اجرای این طرح بعنوان اولین کانون یاری گران زندگی در روستاهای کشور است که در استان سمنان باهدف پاکسازی روستاها از مواد مخدر و ایجاد اشتغال و تولید ثروت در آن مناطق به منظور کاهش تقاضا و مبارزه با مواد مخدر افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز