خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان، تاکید کرد:

لزوم اجری برنامه های حوزه جوانان با رویکرد ایجاد روحیه نشاط اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۱۷

به گفته استاندار زنجان، یکی از رویکردهای اصلی مسئولان افزایش روحیه نشاط اجتماعی در جوانان درتمامی برنامه های حوزه جوانان باشد، چرا که کاری خالی از شور و نشاط باشد نوجوانان و جوانان را جذب نمی‌کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن افشارچی، امروز (2 اسفند‌ماه) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، با تاکید بر ایجاد روحیه نشاط و امید در جوانان افزود: باید یکی از رویکردهای اصلی مسئولان افزایش روحیه نشاط اجتماعی در جوانان درتمامی برنامه های حوزه جوانان باشد چرا که کاری خالی از شور و نشاط باشد نوجوانان و جوانان را جذب نخواهد کرد. 

استاندار زنجان،  یکی از دغدغه های جوانان را اشتغال دانست و گفت ایجاد اشتغال یک کار کلان و تخصصی است و نیاز به دقت عمل دارد.

وی برگزاری استارت آپ های کسب و کار ، حمایت از کارآفرینی و خود اشتغالی را گامی در جهت تولید اشتغال و سرمایه توسط خود جوانان دانست.

افشارچی در ادامه با مهم دانستن جذب جوانان به سمت اهداف انقلاب و پیشرفت کشور تاکید کرد؛ گفت‌وگوی جوانان با مسئولین نیاز به دستورالعمل پیچیده ندارد.

افشارچی افزود: از مسئولان درخواست دارم با هماهنگی دستگاه های اجرایی برنامه گفتگوی مستقیم با جوانان به طور مستمر برگزار شود، تا با دیدار مستقیم و چهره به چهره مطالبات جوانان شنیده و پاسخ گویی و راهنمایی لازم صورت پذیرد.

جواد بازرگان، نیز در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، با بیان اینکه از11 تا 17 اسفند هفته جوان نامگذاری شده تصریح کرد: برنامه های متنوع و خوبی در این هفته با مشارکت سایر دستگاهها انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان، اهداف اجرای برنامه های هفته جوان و برگزاری جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان  را تقویت جایگاه جوانان در افکار عمومی ،توجه ویژه مسئولین و تصمیم گیران در سطوح ملی و استانی به موضوعات مربوط به جوانان و اهتمام برای رفع مسائل آنها توانمندسازی جوانان و ارتقای نشاط، امید به آینده، خودباوری و هویت در بین جوانان ،ایجاد ارتباط سازنده میان جوانان با یکدیگر و جوانان با مسئولین، اطلاع رسانی برنامه‌های حوزه جوانان و ارائه گزارشات انجام شده در این حوزه عنوان کرد.

وی، با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ روز جوان و تجلیل از جوانان برتر استان در 12 رشته تخصصی باعنوان جشنواره جوانان برتر ایران زمین افزود: این امکان فراهم شده تا در تمامی شهرستان‌ها نیز جشنواره تجلیل از جوانان برگزار شود.

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه در مورد دستورالعمل برگزاری برنامه گفتگوی جوانان با مسئولان توضیحاتی ارائه کرد و افزود: با اجرای این برنامه فرصتی برای جوانان جهت بیان مسائل و مشکلات، دیدگاه‌ها و سئوالات پیرامون موضوعات مرتبط و نیز ایجاد فضای مناسب برای تعامل مستقیم جوانان با مسئولین و ایجاد بستر مناسب جهت شفاف سازی و تبیین اهداف و وظایف دستگاه های اجرایی در قبال جوانان بوجود خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز