خبرگزاری کار ایران

اسلامی در جمع خبرنگاران:

مسئولان آژانس از روز گذشته در تهران هستند/ برداشت‌های ناصواب یک بازرس در حال رفع و رجوع است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۱۱۱

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در رابطه با مطالبی که بازرس آژانس مطرح کرده بود مسئولان آژانس در تهران هستند و از دیروز در حال مذاکره و بازدید و بررسی هستند. ابهاماتی که با برداشت‌های ناصواب یک بازرس خلط شده بود رفع و رجوع شده یا در حال رفع و رجوع شدن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد مذاکرات ربوط به احیای برجام گفت: مذاکرات برجامی و توافق برجام یک معامله میان ایران و ۵+۱ بود که برای اعتمادسازی انجام شده است. طرف های اصلی این معامله به تکالیف خود نپرداختند و عملا آمریکا هم خودش همکاری نکرد هم اجازه همکاری به دیگر طرف‌ها را نداد.

وی افزود: جریان پرفشار سیاسی به دنبال این هست که تعهدات برجامی را ایران یک طرفه انجام دهد و آنها به فکر انجام تعهدات خود نباشد در حالیکه این یک موضوع کاملا غیرقابل قبول است و ما فشارهای سیاسی، جوسازی و مساله‌آفرینی‌ها را برنمیتابیم.

اسلامی با بیان اینکه در چارچوب پادمان روابط ما با آژانس برقرار است، گفت: در رابطه با مطالبی که بازرس آژانس مطرح کرده بود مسئولان آژانس در تهران هستند و از دیروز در حال مذاکره و بازدید و بررسی هستند. ابهاماتی که با برداشت‌های ناصواب یک بازرس خلط شده بود رفع و رجوع شده یا در حال رفع و رجوع شدن است و ما با تعامل و هماهنگی و پیگیری از اینکه به تولید ابهام جدیدی در همکاری با آژانس بینجامد، جلوگیری می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز