خبرگزاری کار ایران

مدودف:

روسیه اگر عملیات نظامی را متوقف کند، تکه‌تکه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۱۰۸

معاون شورای امنیت روسیه تاکید کرد که کشورش در صورت توقف عملیات نظامی در اوکراین تکه‌تکه خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «دیمیتری مدودف»، معاون شورای امنیت روسیه با انتشار بیانیه‌ای در کانال تلگرام نوشت: «‌اگر روسیه بدون کسب پیروزی، عملیات نظامی خود در اوکراین را متوقف کند، از صحنه وجود محو خواهد شد و آنها کشور را تکه‌تکه خواهند کرد».

مدودف نوشت: «ولادیمیر پوتین‌ روز گذشته -سه‌شنبه- از تعلیق مشارکت در معاهده استارت نو خبر داد. سال گذشته گفته بودیم که این تصمیم قطعی است اما جنگ آمریکا و ناتو علیه روسیه آن را تقویت کرد. این تصمیم در جهان به طور کل و در آمریکا به طور خاص بازتاب ویژه‌ای خواهد داشت».

وی افزود: «گفتمان کنونی آمریکا مبتنی است بر اینکه  ما در همه جا و در همه چیز به شما آسیب خواهیم رساند، مقادیر فراوانی سلاح به رژیم کی‌یف عرضه و برای شکست روسیه تلاش خواهیم کرد. حال آنکه امنیت استراتژیک یک موضوع جداگانه و تنها محدود متن روابط عمومی ایالات متحده و روسیه نیست».

مدودف تاکید کرد که چنین نتیجه‌گیری بدترین جنایت و اشتباه مهلک آمریکایی‌هاست که ناشی از جنون خودبرتربینی و قدرت فرار همیشگی از مجازات است.

وی افزود: «برای همه قدرت‌های متعادل کاملا روشن است که اگر آمریکا می‌خواهد روسیه را شکست دهد، ما حق داریم با هر سلاحی از جمله سلاح هسته‌ای از خود دفاع کنیم چنانکه رئیس‌جمهور نیز به صراحت تاکید کرد که شکست روسیه در میدان جنگ غیرممکن است. بنابراین، مشارکت در معاهده استارت نو به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است».

مدودف اظهارات «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا در ورشو لهستان را مبنی بر اینکه اگر روسیه به جنگ پایان دهد همه چیز تمام خواهد شد اما اگر اوکراین به دفاع از خود پایان دهد، خود به خط پایان می‌رسد، مضحک توصیف و تاکید کرد که حقیقت کاملا عکس این داستان‌سرایی است و اگر روسیه بدون دستیابی به پیروزی، عملیات نظامی خود در اوکراین را متوقف کند، دیگر وجود نخواهد داشت و آنها کشور را تکه‌تکه خواهند کرد اما اگر ایالات متحده آمریکا تحویل سلاح به رژیم کی‌یف را متوقف کند، جنگ همین حالا پایان خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز