خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

آغاز عملیات گسترده و سراسری مبارزه با خرده فروشان موادمخدر در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۰۲۹

فرمانده انتظامی استان از آغاز اجرای طرح سراسری و گسترده مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در لرستان خبر داد و گفت: به شهروندان اطمینان خاطر می‌دهیم که خدمتگزاران‌شان با تمام توان و با همه امکانات در راستای دغدغه آنان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

به گزارش ایلنا، سردار یحیی الهی روز چهارشنبه - سه اسفند -  در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه و فرماندهان و کارکنان انتظامی استان، اظهار داشت: در راستای مطالبان بحق مردم و تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور از این ساعت طرح سراسری و گسترده مبارزه با خرده فروشان و معتادان متجاهر در 11 شهرستان استان به صورت همزمان با رمز یا مهدی(عج) را اجراء خواهیم کرد.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و شناسایی محل و مخفیگاه خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر افزود: بر اساس شناسایی ها به صورت هدفمند خرده فروشان را دستگیر و در صورت مقاومت برابر قانون با آنان برخورد قاطعانه خواهد شد.

فرمانده انتظامی لرستان تأکید کرد: پاسخگویی به دغدغه مردم عزیز را اولویت کاری خود می دانیم و در این زمینه محکم، قاطع و در خورشأن شهروندان عزیز عمل خواهیم کرد.

سردار الهی با تقدیر و تشکر از همکاری خوب دستگاه قضایی و دیگر سازمان‌های استان با پلیس، گفت: طرح مبارزه با خرده فروشان و معتادان متجاهر تا رضایت‌مندی کامل مردم و وضعیت قابل قبول در این زمینه، بصورت مستمر دردستور کار پلیس لرستان قرار دارد.

این مقام انتظامی اس تان در پایان با اشاره به کشف مقدار 7 تن و 400   کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش کشف داشته ایم. که این نشان از همت و تلاش همکاران سخت کوشم در مجموعه انتظامی استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز