خبرگزاری کار ایران

قربانی: می‌خواهیم با صعود به جام جهانی تاریخ‌ساز شویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۹۱۷

بازیکن تیم ملی جوانان امیدوار است شاگردان صمد مرفاوی جواز صعود به جام جهانی را به دست بیاورند.

عرفان قربانی، وینگر تیم ملی جوانان در گفتگو با ایلنا درباره شرایط آماده سازی پیش از اعزام به مسابقات جام ملت‌های جوانان آسیا اظهار داشت: خداراشکر اردو را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و تمرینات خوبی تجربه کردیم. به نظرم تمامی بازیکنان با تدابیری که کادرفنی داشته‌اند در سطح آمادگی بسیار خوبی هستند. 

او ادامه داد: برای مسابقات دشواری آماده می‌شویم. امیدواریم بتوانیم بازی‌های خوبی را انجام دهیم و مردم را خوشحال کنیم و فوتبال ایران را سرافراز نگه داریم. قطر و استرالیا نام‌های شناخته شده در سطح آسیا هستند و همچنین انتظار بازی آسانی را هم مقابل ویتنام نداریم اما باید در دو بازی ابتدایی تلاش زیادی انجام بدهیم.

بازیکن رشدیافته در آکادمی کیا که سابقه آقای گلی در رده آسیاویژن را دارد، افزود: اردوهای منظمی را با تلاش کادرفنی و فدراسیون تجربه کرده‌ایم و همه بازیکنان آرزو داریم تا با صعود به جام جهانی تاریخ‌ساز شویم.  

ستاره تیم در مرحله مقدماتی پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت در خصوص وضعیت خودش اظهار داشت: خداراشکر آسیبی که داشتم را پشت سر گذاشتم و در بازی دوستانه مقابل پاس هم دو گل زدم که نشان می‌دهد در سطح آمادگی مناسبی هستم تا در صورت صلاحدید کادرفنی هر زمان که به من نشان داشتند بتوانم به تیم در مسیر صعود به جام جهانی کمکی انجام بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز