خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام کازرونی تأکید کرد؛

ضرورت تقویت ارزشی پول ملی در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۷۸۱

نماینده استان البرز بر ضرورت تقویت ارزشی پول ملی در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم تأکید کرد [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام کازرونی، نماینده استان البرز در مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) در نطق پیش از دستور خود در یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری گفت: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در جهت توانمندسازی افراد تحت پوشش خود تلاش می کند و برای خودکفایی آنها برنامه ریزی می کند.

وی با اشاره به اینکه فقر، پدیده وحشتناکی است و مشکلات عدیده دیگری برای جامعه به وجود می آورد، افزود: در تعالیم دینی ما تأکید زیادی بر تلاش در جهت رفع فقر شده است.

رئیس هیئت امنای کمیته امداد خمینی(ره) با تأکید بر اینکه امام راحل(ره) بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دستور تشکیل کمیته امداد را برای حمایت از محرومین صادر فرمودند، گفت: این نهاد در طول سالیان گذشته، خدمات ارزشمندی ارائه داده است و با برنامه ریزی در جهت توانمندسازی افراد تحت پوشش به خودکفایی آنها کمک کرده است و بر اساس آمارهای رسمی، یک سوم ایجاد اشتغال کشور توسط این نهاد صورت گرفته است.

حجت الاسلام کازرونی با تصریح بر این نکته که تلاش برای ارتقاء ارزش پول ملی کشور، خواست همیشگی رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) از دولتهای مختلف بوده است، بر ضرورت تقویت ارزشی پول ملی در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز