خبرگزاری کار ایران

انتخاب برترین‌های جایزه "تیله" در برج آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۴۰۱

​نشست خبری جایزه " تیله " با حضور سجاد علیجانی دبیر جایزه تیله و فرزاد هوشیار پارسیان رئیس برج آزادی؛ مرکز فرهنگی هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

‌به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برج آزادی، در این نشست دبیر جایزه تیله از شکل گیری ستاد جایزه تیله و انتخاب برترین‌های بازی‌های الکترونیک و صنایع وابسته در 5 بخش ودر پایان هرسال خبر داد.

دبیر جایزه تیله در این نشست گفت: از حدود شش ماه  پیش ستاد این رویداد تشکیل و با هماهنگی وحمایت  مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، بنیاد رودکی، اداره کل صنایع ورزشی وخلاق وزارت صنعت معدن و تجارت، بیمه تجارت نو و دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی برنامه ریزی جهت برگزاری این جایزه با هدف معرفی برترین‌های فعال در حوزه گیم وصنایع وابسته به صورت سالیانه در5 بخش گیمر، استریمر، گیم نت، توسعه دهندگان و تولیدکنندگان درنظرگرفته شده است.  

سجاد علیجانی افزود: با بررسی رفتار و عملکرد فعالان حوزه بازی‌های الکترونیک  وصنایع وابسته در طول یک سال و براساس امتیاز دهی هیات انتخاب  به عملکرد هر یک و در نهایت از هر بخش کاندیداهای منتخب نهایی شده است که از میان آنها نفراتی که موفق به کسب بیشترین امتیاز شده اند به عنوان برترین‌های هر بخش در سال 1401 معرفی شده و مورد تقدیر قرار خواند گرفت.  

وی ادامه داد: مهمترین ویژگی این جایزه معرفی استعدادهای درخشان آینده‌دار این حوزه است که به صورت سالیانه معرفی خواهند شد و به فراخور ظرفیت هر کدام از نفرات برتر در قالب سرمایه گذاری مورد حمایت قرار می گیرند. همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مالی وبانکی شرکت‌های برتر فعال در توسعه بازی‌های الکترونیک وصنایع مرتبط در هر سال، تسهیلات متنوع وکاربردی دریافت خواهند کرد.

فرزاد هوشیار رئیس برج آزادی نیز در این نشست گفت: این مجموعه با هدف همراهی با آیین‌هایی که به رشد وتوسعه صنایع خلاق وهوشمند کمک می‌کند، اقدام به حمایت وهمکاری در جایزه تیله نموده و ما با برنامه‌ریزی منسجم آماده حمایت از کسب وکارهای مرتبط با حوزه صنایع خلاق و بازی های الکترونیک خواهیم بود.  

وی افزود: جایزه تیله  با همراهی وهمکاری این مجموعه  وشرکت راهکار هوشمند نوتریکا به صورت منسجم و به شکل سالانه برگزار خواهد شد. همچنین با توافق وتفاهم صورت گرفته با شرکت راهکار هوشمند نوترکیا، دبیرخانه دائمی این رویداد درمجموعه برج آزادی همزمان با برگزاری اولین دوره این جایزه افتتاح می گردد.

هوشیار با بیان اینکه این رویداد در تاریخ 12 اسفند ماه در برج آزادی برگزار خواهد شد اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است از ابتدای سال جدید برنامه‌های متنوع وگسترده‌ای در بخش‌های  آموزشی صنعت گیم  ومسابقات رشته‌های مختلف ورزش‌های الکترونیک با محوریت برج آزادی برگزار شود که فرصتی است برای علاقمندان به این حوزه تا بتوانند از رشد استعداد وتوانمندهای خود بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز