خبرگزاری کار ایران

سلیمی در تذکر شفاهی:

دولتمردان به فکر مدیریت تورم باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۳۰۵

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه دولت باید در زمینه افزایش قیمت کالاها تدابیر لازم را مدنظر قرار دهد، گفت: به دولتمردان تذکر می دهیم که قیمت کالاهایی همچون ارز، گوشت، خودرو، میلگرد، مسکن و... را مدیریت و تورم را کنترل کنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (دوشنبه اول اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: امروز اول اسفند ماه سالروز شهادت شهید عزیز آیت الله شیخ فضل الله محلاتی و ۴۰ نفر از یاوران ایشان است.

وی با بیان اینکه این شهید یک عمر به مجاهدت پرداخت، ادامه داد: این شهید به نهضت آیت الله کاشانی پیوست و با شهید نواب صفوی همراهی کرد و نهایتاً گمشده خود را در امام راحل دید و به صراحت اعلام کرد که به امام خمینی (ره) عشق می ورزد. به همین مناسبت امروز را روز دفاع مقدس بر روحانیت نام نهادند، چرا که روحانیت بیشترین تعداد شهید را به صورت نسبی، نسبت به سایر اقشار تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

سلیمی در تذکری خطاب به مسئولان دولتی بیان کرد: به دولتمردان تذکر می دهیم که قیمت کالاهایی همچون ارز، گوشت، خودرو، میلگرد، مسکن و... را مدیریت کنند، چرا که قیمت این کالاها سر به فلک کشیده است.

وی با بیان اینکه دولت باید در زمینه افزایش قیمت کالاها تدابیر لازم را مدنظر قرار دهد، بیان کرد: دولتمردان باید به ندای رهبری که از دولت درخواست کردند تورم را مدیریت کنند، توجه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز