خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خبرداد؛

شناسایی 3000 انشعاب غیر مجاز آب در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۰۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال بیش از 3000 فقره انشعاب غیر مجاز در استان زنجان شناسایی شد که از این تعداد انشعاب، 2 هزار و 730 فقره به مجاز تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این خبر، به خبرنگار ایلنا در زنجان، اظهار کرد: بیشترین تعداد انشعاب غیر مجاز شناسایی شده در بین شهرهای استان به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان، ابهر و آببر است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، ادامه داد: امسال بالغ بر 4 هزار دستگاه کنتور خراب در استان تعویض شده و بیشترین تعداد کنتورهای خراب نیز به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان، ابهر و آببر است.

وی، افزود: طی 10 ماهه سال جاری بیش از 9 هزار انشعاب آب جدید در استان زنجان واگذار شده و تعداد کل انشعابات آب استان به بیش از 427 هزار فقره رسیده است.

جزء قاسمی، تصریح کرد: در حوزه فاضلاب نیز امسال با رشد دو برابری واگذاری انشعاب فاضلاب، بیش از 4 هزار فقره انشعاب در استان زنجان نصب شده و هم اکنون تعداد کل آحاد فاضلاب در استان زنجان به بیش از 110 هزار فقره می‌رسد.

وی، همچنین به ارائه معافیت های حق انشعاب برای گروه‌های آسیب پذیر و تحت پوشش نهادهای حمایتی نیز اشاره کرده و گفت: طی سال جاری تعداد 358 فقره انشعاب برای مساجد، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی واگذار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز