خبرگزاری کار ایران

هاشم کندی: سابقه دوپینگ؟ در ۱۷ سالگی و سطح ملی رخ داده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۸۹۹

رییس فدراسیون دوچرخه سواری که با حذف پسوند فامیلی در انتخابات شرکت کرده درباره شائبه عدم حضورش در انتخابات به دلیل سابقه دوپینگ و ارسال ایمیل‌ها به فدراسیون جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، رسول اسدی هاشم کندی پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: رسول هاشم‌کندی اسدی بودم و بالغ بر ۲ سال است که اسدی هستم و پیشوند را حذف کردم. تغییری نبوده و قبل از دوره سرپرستی این حذف رخ داده و در غیر اینصورت برای کل ایران توضیح می‌دادم اگر می‌دانستم سرپرست می‌شوم.

وی ادامه داد: دوچرخه‌ سواری فرازونشیب و ماراتن سرپرستی را پشت سر گذاشته و با تعدد کاندیداها انتخابات پرشوری داشتیم. ممنونم از همه که تنور انتخابات را داغ کردند که نمایانگر اهمیت و ظرفیت این رشته است.امیدواریم با فعالیت‌های‌مان پاسخ این اعتماد را بدهیم و شرمنده نشویم و مدال‌های رنگارنگ کسب کنیم.

رییس فدراسیون دوچرخه در مورد اینکه گفته می شد به خاطر سابقه دوپینگ نمی‌تواند وارد انتخابات شود، گفت: شائبه بوده و بحث‌های حقوقی به‌خاطر سابقه دوپینگ من در ۱۷ سالگی که در سطح ملی رخ داده و قابل دفاع است. اگر بخواهیم کرسی بگیریم، این مسائل را درنظر خواهیم گرفت. فکر می‌کنم محرومیت‌های کم‌تر از ۶ ماه و رده های سنی مشکلی نداشته باشند. قرار هم نیست همه پست‌ها را من بگیرم و افراد شناخته‌ شده‌ای داریم که راحت‌تر از من هم کرسی بگیرند.

وی در مورد بحث اسپانسر گفت: همه رشته‌ها نیاز شدید به پول دارند و ما هم مستثنی نیستیم ولی من حامیان مالی داشتم و جلساتی با مجمع گذاشتیم. امید به حضور مداوم و زمینه‌های آن در دوچرخه‌سواری هستیم. صرف حضور حامی مالی مشکل‌گشا نیست و باید چیزی برای ارائه داشته باشیم. باید ترمیم اساسی صورت بدهیم، برگزاری و پخش مسابقات دوچرخه‌سواری، برندسازی، سازمان‌دهی لیگ و همه این‌ها بخش‌های مورد ترمیم هستند. با توجه به سابقه من، با این موضوعات عجین هستم و امیدوارم کمک کند و حامیان مالی دیگری را هم اضافه کنیم.

هاشم کندی در مورد انتخاب نایب رئیس بانوان گفت: خانم ساکی همراه ما بوده و هستند و مشکلی نیست، او بازنشسته است و فکر کردم به مشکل می‌خوریم. خواستم بررسی شود و در مجمع فوق‌العاده بعدی که زمانش را هنوز تعیین نکردیم، بعد از انجام کارهای اصلی و به آرامش رسیدن فدراسیون این کار را انجام بدهیم.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد پایین بودن آرای خود عنوان کرد: فکر می‌کنم مشکل خاصی با ۲۸ رای نداریم و آرا قاطع است. با توجه به تعدد نامزدها رای قابل قبولی گرفتیم و پیش‌بینی می‌شد. چند نفر از اعضای مجمع در نشست حاضر نبودند و ما یک خانواده هستیم و مشکل خاصی نداریم.

هاشم کندی در مورد ایمیل هایی که به جهانی زده می‌شود گفت: باید از کسانی که ارسال کردند سوال شود اما با نگاهی به تسلط تیم کاری من همانطور که در دوره سرپرستی این مشکل را خنثی کردیم، اکنون مطمئن‌تر این کار را دنبال می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز