خبرگزاری کار ایران

محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاق سوخت و سیگار

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۸۶۳

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت و سیگار خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق سوخت و سیگار در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی ماکو تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: متهم به شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز شهرستان ماکو احضار شد و در اظهارات خود با قبول مالکیت کالاهای مکشوفه از ارائه هرگونه اسناد و مدارک گمرکی امتناع کرد.

نجف زاده افزود: شعبه پس از دریافت اظهارات متهم و بررسی سایر مدارک موجود در پرونده از جمله نظریه پلیس راهور در خصوص غیراستاندارد بودن باک‌ها و نیز کشف کالاها در نقطه صفر مرزی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط گالن‌ها، باک غیراستاندارد و سوخت مکشوفه، به پرداخت چهار میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: مأموران هنگ مرزی شهرستان ماکو این محموله را که شامل ۶۰ باکس سیگار خارجی و ۲ هزار و ۵۳۰ لیتر گازوئیل بود در بازرسی خودروهای عبوری در نقطه صفر مرزی از یک دستگاه تریلر کشف و گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو ارسال کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز