خبرگزاری کار ایران

کریمی: صدرنشین هستیم درباره دیگران نظری ندارم/ الان سخت است درباره قهرمانی صحبت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۷۰۳

بازیکن تیم فوتبال سپاهان که تیمش صدرنشین لیگ برتر است در مورد هجمه دیگر تیم اعلام کرد نظری ندارد.

به گزارش ایلنا، سید محمد کریمی پس از پایان بازی سپاهان و ذوب‌آهن عنوان کرد: روی یک اتفاق گل خوردیم، اما در ادامه چهار بار به تیرک زدیم. می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده شویم ولی خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

او در خصوص تعویض‌اش در شروع نیمه دوم ابراز کرد: نظر سرمربی است و تغییر تاکتیکی بود.

هافبک سپاهان درباره حضور تماشاگران این تیم زیر باران اظهار کرد: عالی بود و از همه آنها تشکر می‌کنم. فکر نمی‌کردم در این هوا این تعداد تماشاگر را در کنارمان داشته باشیم و ممنون هستیم. ان‌شاالله در آخر فصل یک قهرمانی به آنها هدیه کنیم.

کریمی پیرامون دیدار تدارکاتی سپاهان مقابل زنیت گفت: هفته آینده یک بازی بین‌المللی خوب برای خودمان و کشورمان برگزار می‌کنیم و از تمام تماشاگران می‌خواهیم روز جمعه در کنارمان باشند.

این بازیکن در خصوص هجمه علیه سپاهان طی هفته‌های اخیر ابراز کرد: نظری ندارم! مهم نیست صدرنشین هستیم که درباره آنها حرف بزنم یا نه. نظر خودشان را گفتند.

او درباره قضاوت داوری در دربی اصفهان ابراز کرد: آقای ناظمی قضاوت خوبی داشتند و فکر نمی‌کنم صحنه خاصی به وجود آمد.

کریمی درباره اینکه چه زمانی پشت ضربه ایستگاهی می‌رود، گفت: فعلا آقا رامین خوب می‌زند.

او در پایان عنوان کرد: یک مقدار سخت است که الان درباره قهرمانی صحبت کنیم ولی امیدواریم و تلاش می‌کنیم تا ان‌شاالله قهرمان شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز