خبرگزاری کار ایران

امیر دریادار کاویانی:

توان نیروی دریایی ارتش در سطح بسیار بالایی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۶۱۷

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بسیاری از توانمندی‌های ما که بنا به دلایل امنیتی، نمی‌توان به نام یا جزئیات آن‌ها اشاره کرد، ساخت داخل است و امروز توان نیروی دریایی ارتش در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ شناور‌های ساخت داخل توانمندی خود را با قدرت نشان دادند، اظهار داشت: شناورهای ساخت داخل شامل شناورهای «سهند»، «دنا» و «جماران» و ناو موشک‌انداز «زره» در این رزمایش حضور داشتند.

وی افزود: زیردریایی‌های کلاس فاتح و غدیر از زیردریایی‌های بسیار خوب نیروی دریایی هستند که قابلیت شلیک موشک‌های سطحی و زیر سطحی والفجر، میعاد و همچنین انواع اژدرها را دارند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: بسیاری از توانمندی‌های ما که بنا به دلایل امنیتی، نمی‌توان به نام یا جزئیات آن‌ها اشاره کرد، ساخت داخل است و امروز توان نیروی دریایی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

بنا بر این گزارش، در پی تأکیدات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ضرورت خودکفایی و توسعه توان نیروهای مسلح کشور، توانمندی نیروی دریایی ارتش در ساخت و بازآماد تجهیزات نظامی به نحو چشمگیری افزایش یافته است و این نیرو با بهره‌گیری از شناورهای پیشرفته و به‌روز که حاصل تلاش متخصصان کشورمان است، در جهت حراست از منابع و منافع کشور در جای جای جهان، قادر به انجام هرگونه مأموریتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز