خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

وام ضروری بازنشستگان دو برابر شد/ آغاز ثبت‌نام اینترنتی از ششم اسفند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۵۸۷

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش ۱۰۰درصدی مبلغ وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق گفت: ثبت نام اینترنتی این تسهیلات از ششم اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲۸اسفندماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «نعمت الله ترکی» امروز (سه‌شنبه) با اعلام این خبر اظهارداشت: مبلغ وام ضروری بازنشستگان کشوری با هماهنگی بانک عامل یعنی بانک صادرات ایران با افزایش ۱۰۰درصدی از ۱۵میلیون تومان به ۳۰میلیون تومان برای سال آینده افزایش یافته است. 

ترکی با تاکید بر اینکه برای ثبت نام این تسهیلات بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق صرفا باید به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنند، گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، امکان ثبت درخواست اینترنتی برای متقاضیان دریافت این تسهیلات همانند گذشته، در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm. ir از روز شنبه ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ تا روز یکشنبه ۲۸اسفندماه ۱۴۰۱ فراهم خواهد بود. 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین اظهارداشت: پس از اتمام دوره حدودا یک ماهه ثبت نام اینترنتی در اسفندماه امسال، فرآیند بررسی تقاضای بازنشستگان عزیزان و تعیین واجدین شرایط دریافت وام آغاز خواهد شد تا با هماهنگی بانک عامل، پرداخت تسهیلات ۳۰میلیون تومانی ضروری بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ عملیاتی شود. 

به گفته وی، زمان پرداخت این تسهیلات در سال آینده خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز