خبرگزاری کار ایران

افزایش تعرفه استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران بر مبنای تعرفه دولت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۹۴۲

همزمان با یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، به بهای خدمات استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران، سازمان ها و شرکت های تابعه بر مبنای تعرفه دولت افزایش یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه عوارض و بهای خدمات برای سال ۱۴۰۲ مربوط به بهای خدمات استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران، سازمان ها و شرکت های تابعه، با بیان اینکه نرخ بهای پیشنهادی ما بر مبنای بهای تمام شده بود، اظهار کرد: با توجه به اقدامات کارشناسی صورت گرفته، مبنا را بر تعرفه دولت و اداره کل ورزش و جوانان پیشنهاد دادیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران علت این نوع از نرخ گذاری را تشریح کرد و افزود: با توجه به تخلفاتی که بهره برداران در تعرفه ها قائل بودند و همچنین عدم استقبال مربیان تراز اول در مباحث آموزشی، پیشنهادات ما مطرح شد.

وی اعلام کرد: افزایش تعرفه دولتی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد است که در قالب درجه یک، دو و سه تقسیم بندی شده اما بنابر مدل خدمات،  تمام مراکز زیر مجموعه شهرداری تهران درجه دو و سه هستند.

اوجاقی در ادامه یادآور شد: هزینه تمام شده برای هر نفر جهت استفاده از استخر درجه سه در منطقه ۱۷  مبلغی بالغ بر ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه وقتی تعرفه ها افزایش پیدا می کند به آن معنا نیست که به همان میزان افزایش درآمد داشته باشیم، گفت: مربیان تراز یک تهران راغب نیستند که در مراکز ما فعالیت کنند؛ درآمدی که کسب می کنیم از بخش تفریحی و آموزشی است که بخشی از هزینه آموزشی به مربی اختصاص پیدا می کند.

وی با بیان اینکه کمیته پیگیری تخلفات پیمانکاران در سازمان وجود دارد، یادآور شد: ما کمیته تخلفات داریم و نظارت ها توسط سازمان بازرسی و اداره اماکن انجام می شود.

گفتنی است اعمال تخفیف بهای ۵۰ درصدی برای بسیجیان و خانواده های نیروهای مسلح به صورت حقیقی جهت استفاده از مراکز ورزشی زیر نظر شهرداری و همچنین تخفیف ۵۰ درصدی برای استفاده گروهی دانش آموزان و تخفیف ۲۰ درصدی برای مدافعان سلامت با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.

در ادامه این جلسه عوارض و بهای خدمات برای سال ۱۴۰۲ مربوط به بهای خدمات استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران، سازمان ها و شرکت های تابعه با ۱۴ رأی موافق تصویب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز