خبرگزاری کار ایران

حضور حماسی تلاشگران ذوب آهن اصفهان در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۶۷۷

راهپیمایی حماسی یوم ا... ۲۲ بهمن ماه، مقارن با چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور، در میدان امام خمینی (ره) اصفهان و میدان انقلاب زرین شهر با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شریف این شهرها برگزار شد.

به گزارش ایلنا، راهپیمایی حماسی یوم ا... ۲۲ بهمن ماه، مقارن با چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور، در میدان امام خمینی (ره) اصفهان و میدان انقلاب زرین شهر با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شریف این شهرها برگزار شد.

کارکنان بخش های مختلف ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در ایران نیز با حضور حماسی خود در این راهپیمایی، یکبار دیگر با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای عزیز این مرز و بوم تجدید میثاق کردند. پولادمردان ذوب آهنی با پوشش کارگری که همواره آن را به عنوان لباس مقدس رزم در جبهه تولید و خودکفایی قلمداد می کنند با سر دادن شعارهای مختلف، انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، صهیونیسم جهانی و محکومیت جنایات آن ها جلوه گر شدند و آمادگی خود را برای نقش آفرینی در استقلال، توسعه و شکوفایی بیش از پیش ایران عزیزمان اعلام نمودند.

گفتنی است روابط عمومی شرکت و باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان همچون سال های گذشته با برپایی غرفه ای در میدان امام خمینی (ره) مقابل مسجد شیخ لطف اله، محصولات فرهنگی خود را پیرامون جشن انقلاب اسلامی به حاضرین در این یوم ا... بزرگ ارائه نمودند.

شایان ذکر است تنی چند از مسئولین شرکت و پیشگامان ذوب آهن اصفهان با حضور در غرفه این شرکت در گفتگو با خبرنگار ما از خاطرات روزهای انقلاب و نقش بی بدیل این شناسنامه صنعت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی گفتند.

 

مراسم نورافشانی در ذوب آهن اصفهان
 همچنین در شب ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ذوب آهن اصفهان مراسم نورافشانی با اجرای سرودهای انقلابی برگزار شد. این مراسم از جمله برنامه های شورای فرهنگی شرکت در دهه فجر بود که که مورد استقبال تلاشگران ذوب‌آهن قرار گرفت.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز