خبرگزاری کار ایران

واکنش سازمان لیگ درباره برگزاری مسابقه در پیک سرمای تهران و حواشی بازی تدارکاتی سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۶۳۴

مسئول مسابقات سازمان لیگ نسبت به شایعه لغو بازی استقلال مقابل پیکان واکنش نشان داد.

سهیل مهدی مسئول مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با ایلنا در خصوص اینکه اعلام کرده بود سپاهان پیش از شروع لیگ درخواست بازی دوستانه مقابل زنیت روسیه را به سازمان لیگ ارائه کرده بود اظهار داشت:  چنین صحبتی انجام ندادم بلکه اعلام کردم سپاهان 4 ماه پیش و قبل از قرعه کشی جام حذفی به ما اعلام کرد دراواخر بهمن دیداری دوستانه را برگزار خواهد کرد و تمام مکاتبات آن هم در سازمان لیگ موجود است.

وی ادامه داد: 4 ماه پیش هنوز مرحله اول جام حذفی هم قرعه کشی نشده بود و حتی استقلال و پرسپولیس نمی دانستند در دور اول با کدام تیم بازی خواهند کرد.

مهدی در خصوص برگزاری لیگ برتر در تعطیلات عید نوروز، تصریح کرد: فولاد در صورت پیروزی فولاد در مسابقه اول، 3 بازی متوالی در آسیا به میدان خواهد رفت یعنی هرچه قدر به در آسیا پیروز شود باید در محل برگزاری بازی باقی بماند و در این صورت بازی‌های معوقه‌هایش بیشتر خواهد شد و در آن صورت ما باید تصمیم‌گیری کنیم.

مسئول مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه در صورت بارش برف احتمال لغو بازی استقلال و پیکان وجود خواهد داشت یا خیر ادامه داد: تا ساعت 12 امروز تصمیم گیری خواهیم کرد که بازی لغو خواهد شد یا خیر . اگر بازی لغو شود بازی را با 24 ساعت تاخیر برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه در صورت لغو آیا بازی استقلال و پرسپولیس در یک روز برگزار خواهد شد یا خیر بیان داشت: در این خصوص هم باید تصمیم گیری شود . همه چیز تا ساعت 12 امروز مشخص خواهد شد

مهدی در خصوص اینکه ساعت بازیهای استقلال و پرسپولیس در بازی‌های خانگی در اوج سرمای تهران برگزار می شود خاطر نشان کرد: من 2 سانس در روز بازی دارم  3تا 5 و 5 تا 7 . ما نهایتا 2 بازی مهم را در روز می‌توانیم بگذاریم. من در 2 روز از 8 بازی 4 بازی را از شبکه سراسری می توانم پخش مستقیم کنم . 2 بازی که مربوط به تیم‌های سرخابی است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز