خبرگزاری کار ایران

بازیکن الهلال: به صحبت رسانه‌ها درباره قوی و ضعیف توجه نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۳۳۳

دروازه بان تیم فوتبال الهلال عربستان می گوید به صحبت رسانه ها درباره ضعیف و قوی بودن تیمش مقابل رئال مادرید اهمیتی نمی دهد.

به گزارش ایلنا، عبدالله المعیوف، کاپیتان الهلال، در کنفرانس خبری پیش از تقابل این تیم عربستانی با رئال مادرید گفت: خوشحالم که در فینال جام باشگاه‌های جهان حضور دارم و انتظار دارم که جمع زیادی از هواداران، فردا روی سکوها از ما حمایت کنند. ما برای کسب یک نتیجه خوب در زمین مسابقه حاضر خواهیم شد.

او ادامه داد: من بازیکنان رئال مادرید را به خوبی می‌شناسم و از آنجایی که ما اکثر مسابقات رئال را دنبال می‌کنیم، امیدوارم بتوانیم مقابل آنها در سطحی عالی ظاهر شویم.

عبدالله المعیوف همچنین گفت: ما به صحبت‌های برخی رسانه‌ها درباره تیم قوی‌تر یا ضعیف‌تر توجه نمی‌کنیم. تنها کاری که روی آن تمرکز می‌کنیم این است که یک فرم استثنایی از خودمان را مقابل قهرمان اروپا نشان دهیم و برای پیروزی بجنگیم.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: مسابقه آسانی نخواهد بود اما من خوشبین هستم. ما تلاش می‌کنیم تا لطف را به هواداران‌مان را به آنها برگردانیم. همچنین امیدوارم در دوره‌های بعدی این تورنمنت، تعداد تیم‌های بیشتری نسبت به دوره فعلی حضور داشته باشند و این مسابقات هم به سبک جام جهانی برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز