خبرگزاری کار ایران

به صورت همزمان انجام شد؛

بهره برداری از 33 پروژه راه و مسکن با اعتبار 281 میلیارد تومانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۷۱

به صورت همزمان 33 پروژه بخش راه و مسکن با اعتبار 281 میلیارد تومان به شکل همزمان در زنجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، 33 پروژه بخش راه و مسکن با اعتبار 281 میلیارد تومان به شکل همزمان به بهره‌برداری رسید که این پروژه ها عبارت بودند از تعریض باند دوم محور سلطانیه – قیدار – کبودرآهنگ با اعتبار 90 میلیارد تومان، افتتاح سالن ورزشی شهید شهریاری اسلام‌آباد با اعتبار 3.8 میلیارد تومان، تحویل کلید واحد مسکونی به خانواده‌های دارای فرزند ۴ قلو با اعتبار ۳ میلیارد تومان از پروژه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی که افتتاح شد.

همچنین پروژه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اعتبار 149 میلیارد تومان و پروژه نگهداری راه‌ها و لکه‌گیری، نصب تابلو علائم با اعتبار ۱۵۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

افتتاح و کلنگ‌زنی 26 پروژه عمرانی بنیاد مسکن با اعتباری بیش از 572 میلیارد ریال شامل پروژه 16واحدی نهضت ملی مسکن در شهر صائین‌قلعه با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد تومان، پروژه 18واحدی مسکن محرومان نگین خرمدره و بهره‌برداری از 7 پروژه بازسازی و مسکن روستایی از دیگر برنامه‌های در این روز بود.

همچنین احداث 112 واحد مسکونی و 278 فضای احداثی برای مددجویان از طرح‌های افتتاح شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز