خبرگزاری کار ایران

سفر وزیر ورزش و جوانان به استان یزد؛

سجادی: سالن دوومیدانی یزد قابلیت برگزاری رقابت‌های بین‌المللی را دارد/ ورزشکاران ایران شایسته بهترین‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۰۹

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه سالن دوومیدانی یزد طبق استاندارهای فدراسیون جهانی ساخته شده و شرایط لازم را جهت برگزاری رقابت های بین المللی را دارد، گفت: در حال حاضر وظیفه خود میدانم که با همکاری فدراسیون دوومیدانی این سالن را در کمترین زمان تجهیز کرده و در اختیار جامعه ورزش قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی در سفر یک روزه به استان یزد ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: امروز در استان یزد شاهد اتفاقات بسیار خوبی از جمله بهره برداری سالن دوومیدانی استان با پیگیری های استاندار، اداره کل ورزش و جوانان استان، حمایت های دولت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پس از ۱۳ سال بلاتکلیفی در دهه مبارک فجر بودیم.

وی با بیان اینکه این سالن طبق استاندارهای فدراسیون جهانی ساخته و شرایط لازم را جهت برگزاری رقابت های بین المللی دارد، گفت: در حال حاضر وظیفه خود میدانم که با همکاری فدراسیون دو و میدانی این سالن را در کمترین زمان تجهیز کرده و در اختیار جامعه ورزش قرار دهیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه استان یزد مهد پرش ها و یکی از بانوان برجسته پرش با نیزه مخصوص به استان یزد است، افزود: در این راستا برنامه ریزی های لازم را جهت تهیه تعدادی تشک پرش با نیزه، نیزه و سایر امکانات بدنسازی را برای این سالن خواهیم داشت و این قول را می دهم که این سالن یکی از بزرگ ترین و مهم ترین پایگاه های دوومیدانی کشور شود.

همچنین دکتر سجادی در خصوص سالن دوچرخه سواری استان گفت: در استان یزد بالای ۳۰ درصد سالن دوچرخه سواری وجود دارد و بسیار علاقمندیم که در جمهوری اسلامی ایران سالن های دوچرخه سواری بیشتری داشته باشیم. تکمیل سالن دوچرخه سواری یزد که سالهاست نیمه کاره مانده است نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که خوشبختانه در سفر استانی ریاست محترم جمهور ۹۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شده و اتمام این سالن در اسرع وقت یکی از مهمترین تکالیفمان است.

وی افزود: متاسفانه در کشور پیست دوچرخه سواری استاندارد چوبی موجود نیست و دوچرخه سواران در پیست بتنی استادیوم آزادی در حال تمرین هستند و ورزشکاران ما با همین شرایط قادر به کسب بهترین نتایج در میادین بین المللی هستند ولی از آنجاییکه جوانان ورزشکاران ما شایسته بهترین ها هستند باید تمام تلاش خود را برای اتمام پروژه دوچرخه سواری استاندارد استان یزد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز