خبرگزاری کار ایران

معرفی 10 دستگاه صنعتی پولساز

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۶۶۷

شاید غیر ممکن به نظر برسد، اما واقعیت دارد. با این 10 دستگاه صنعتی که بهتون معرفی می کنیم، با کمترین سرمایه پولدار شوید! با دستگاه های تولیدی خانگی ارزان قیمت، انواع پرسودترین خط تولید در ایران در حال فعالیت هستن. اشتغال در زمینه تولیدی توسط دستگاه های تولید کوچک و بزرگ می تواند برای شما بسیار سود آور و پولساز باشد. اگر قصد سرمایه گذاری دارید ما به شما پیشنهاد می دهیم در زمینه تولیدات صنعتی فعالیت کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

انواع ماشین آلات صنعتی پولساز در ایران کدامند؟

سرمایه گذاران و کسانی که به دنبال سرمایه گذاری مطمئن هستند کجا سرمایه گذاری می کنند؟ چگونه می توان در راه اندازی خط تولید سرمایه گذاری کرد؟ آیا دستگاه های صنعتی پولساز هستند؟ انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه های بسته بندی برای راه اندازی کارخانه و یا حتی کار در منزل کدامند؟ ما در ادامه به شما انواع دستگاههای صنعتی پولساز را معرفی میکنیم.

دستگاه بسته بندی صنعتی و خانگی

اولین ماشین آلات در لیست ما انواع دستگاه بسته بندی می باشد. خصوصا ماشین آلات بسته بندی که در صنایع غذایی کاربرد دارند. محصولات غذایی یکی از نیاز های هر روز جامعه است، ایران یکی از بهترین تولید کنندگان مواد غذایی در جهان است. آنقدر محصولات مختلف غذایی و منابع در ایران وجود دارد که ایران را از لحاظ صنایع مواد غذایی از دیگر کشور ها بی نیاز ساخته. حجم گسترده ای از تولیدات در ایران در این صنعت فعال است. دستگاه بسته بندی می تواند به شما در زمینه تولید مواد غذایی و خوراکی و... بسیار کمک کند و برای شما پول بسازد. در نتیجه یکی از دستگاه های صنعتی پولساز همین دستگاه می باشد.

فرض کنید توسط دستگاه های صنعتی بسته بندی بتوانید در منزل با یک دستگاه اتوماتیک ارزان روزانه فقط 400 بسته حبوبات یا خشکبار تولید کنید؛ و بر روی هر کدام تنها 10 هزارتومان سود ببرید. شما توانستید در خانه خود بدون زحمت خاصی روزانه 4 میلیون تومان کسب درآمد کنید. تمام کار ها را نیز دستگاه به صورت اتومات انجام می دهد. حالا فرض کنید اگر به صورت صنعتی بخواهید روزانه 2 تن محصول تولید کنید چقدر در آمد خواهید داشت؟

معرفی 10 دستگاه صنعتی پولساز

انواع مختلف این نوع دستگاه های صنعتی پولساز عبارتند از:

  • دستگاه بسته بندی حبوبات
  • دستگاه بسته بندی خشکبار
  • دستگاه بسته بندی غلات
  • دستگاه بسته بندی ساشه
  • دستگاه بسته بندی پودری
  • دستگاه شیرینگ پک
  • دستگاه بسته بندی توزین دار
  • دستگاه های پر کن
  • و...لات بسته بندی که در صصنایع غذایی کی

دستگاه میوه خشک کن و خشک کن سبزی

با میوه خشک یا چیپس میوه آشنایی دارید؟ با گیاهان دارویی و ادویه جات چطور؟ از بازار گرم فروش این محصولات چطور؟ اگر این ها را می دانید، پس حتما خبر دارید که یکی از دستگاه های صنعتی پولساز انواع دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن است؟ بله؛ میوه جات خشک شده و سبزیجات خشک یکی از محصولات پر فروش و پر نیاز و کم رقیب می باشد. همین امر موجب شده تا عده ای حجتی در منزل این محصولات را با دستگاه میوه خشک کن خانگی تولید کنند و به بازار عرضه کنند. این دستگاه در ابعاد و ظرفیت های مختلف با میزان حجم و تولید متغیر تولید می شوند. شما هم با خرید و سرمایه گذاری بر روی این دستگاه های صنعتی سود آور می توانید کار خود را شروع کنید. J

دستگاه میکسر صنعتی و پودری

رسیدیم به یکی از محبوب ترین ماشین آلات صنعتی در حوزه دستگاه های صنعتی قهوه، نسکافه، آرد، بتن و حتی پودر شربت و... تمامی این محصولات پرفروش هستند و همچنین کم رقیب. این محصولات پودری و حتی مایعات توسط دستگاه میکسر صنعتی ریبون بلندر یا همزن صنعتی تولید می شود. در نتیجه میکسر صنعتی نیز در لیست بهترین دستگاه های صنعتی پولساز قرار می گیرد. این دستگاه قیمت ارزان و سرعت و عملکرد بسیار خوبی دارد و می تواند در زمینه تولیدات خانگی، کارگاه های تولید قهوه و نسکافه و دیگر محصولات بسیار موثر عمل کند.

دستگاه شستشوی سبزی و میوه

یکی دیگر از دستگاه های صنعتی پولساز و بسیار مهم که در زمینه تولید مواد غذایی کاربرد دارد، دستگاه شستشو سبزی و میوه می باشد. این دستگاه به صورت خانگی و صنعتی موجود است. اکثر تولید کنندگان مواد غذایی در کشور به این دستگاه نیاز دارند. حتی اگر شما خط شستشوی سبزیجات راه اندازی کنید می توانید به دیگر کارخانه جات سبزیجات شسته شده بفروشید. این بازار بسیار گرم و کم رقیب است. شاید باور کردنی نباشد اما افرادی تنها با راه اندازی یک خط شستشوی میوه و سبزی توانستند به درآمد های میلیاردی به صورت روزانه برسند. میوه و سبزی در اکثر مواد غذایی ها و رستوران ها بسیار مورد نیاز هست. حت خط تولید چیپس – خط تولید میوه خشک – خط تولید گیاهان دارویی – خط تولید ادویه جات و... نیاز به دستگاه شستشوی میوه هستند و با بستن یک قرارداد می توانید این کار را شما برای آن ها انجام دهید و یا مستقیما در خط تولید خود از این دستگاه استفاده نمائید.

بهترین سایت فروش دستگاه های صنعتی

زاگرس ماشین کرج یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین مراکز تولید کننده دستگاه های صنعتی پولساز و پیشرفته که به شما در این مقاله معرفی کردیم می باشد. این مرکز با تکیه بر علم و دانش و نیروی متخصص توانسته بسیاری از نیاز های تولیدات داخلی را برای تولید کنندگان خصوصا تولید کنندگان صنایع غذایی رفع کند. با کمک این مرکز بر روی بهترین دستگاه های صنعتی پولساز و سود آور سرمایه گذاری کنید. قیمت دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی بسیار ارزان و با کیفیت می باشد. گارانتی 2 ساله و خدمات پشتیبانی 15 ساله از مهمترین ویژگی های این مرکز می باشد.

معرفی 10 دستگاه صنعتی پولساز

نتیجه گیری

از سود آور ترین خط تولید صنعتی و پر درآمد ترین کسب و کار ها می توانند با سرمایه گذاری در خرید دستگاه های صنعتی پول خوبی بدست بیاورند. انواع  دستگاه های صنعتی و پولساز را به شما معرفی کردیم تا شاید این مقاله جرقه ای باشد برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در حوزه تولید دارند و به دنبال دستگاه های پولساز هستند. لطفا توجه داشته باشید که انتخاب بهترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی در ایران بسیار مهم است. مرکزی را انتخاب کنید که معتبر، قدیمی، تخصصی و با پشتیبانی دراز مدت در کنار شما باشند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز