خبرگزاری کار ایران

جهان نجاتی: بازیکنان محک خوبی در مصاف با اردن و ازبکستان می خورند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۰۷۰

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 20 سال گفت: حضور در تورنمنت اردن به ما کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم.

به گزارش ایلنا، مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 20 سال در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی و حضور در تورنمنت سه جانبه اردن گفت: پس از برگزاری اولین اردوی انتخابی، برای مرحله دوم اردو 30 بازیکن را دعوت کرده تا 23 نفر نهایی را برای تورنمنت سه جانبه و مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: حضور در تورنمنت اردن باعث می شود تا نقاط ضعف و قوت تیم را ارزیابی و برای آن برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم تا در نهایت در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا که به میزبانی بنگلادش است، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

جهان نجاتی در خصوص آنالیز اردن و ازبکستان گفت: شناخت نسبی از دو تیم داریم. همانطور که می دانید فوتبال بانوان دائما در حال رشد است و باید ببینیم دو تیم ازبکستان و اردن چه نمایشی از خود می گذارند. حضورمان در این تورنمنت بیشتر جنبه ارزیابی و محک خوردن بازیکنان است و نتیجه گرا نیستیم.

سرمربی تیم ملی زیر 20 سال دختران در پایان گفت: تمام تلاش ما این است تا با آمادگی کامل به رقابتهای مقدماتی اسیا اعزام شویم. از همین رو علاوه بر برگزاری تمرینات و حضور در اردن، برنامه ریزی دقیقی در دستور کاری خود داریم تا سربلند باشیم.

گفتنی است، تورنمنت سه جانبه اردن با حضور تیم های زیر 20 سال دختران اردن، ازبکستان و ایران از 24 تا 29 بهمن در شهر امان اردن برگزار می شود و طبق برنامه اعلام شده از سوی میزبان، شاگردان جهان نجاتی در روزهای 26 و 28 بهمن ماه به مصاف تیم های زیر 20 سال دختران ازبکستان و اردن می روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز