خبرگزاری کار ایران

در پیام‌هایی جداگانه؛

وزیر کشور جانباختن جمعی از شهروندان در زلزله ترکیه و سوریه را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۹۷۱

وزیر کشور در پی وقوع زلزله در پیام‌های جداگانه به وزرای کشور ترکیه و سوریه جان باختن جمعی از شهروندان این کشورها را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی روز دوشنبه در پی وقوع زلزله‌ای به بزرگای ۷.۸ در ترکیه و سوریه در پیامی به «سلیمان سویلو»، وزیر کشور جمهوری ترکیه نوشت: خبر وقوع زلزله مهیب که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی کثیری از شهروندان آن کشور و موجب خسارات مادی فراوانی شد، اینجانب را به شدت متأثر و متألم ساخت. وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران در این شرایط رنج و محنت که متأثر از بلایای طبیعی است، خود را در کنار مردم ترکیه می‌بیند و آمادگی دارد تا کمک‌های مور نیاز زلزله‌زدگان را ارسال کند.

وزیر کشور ضمن عرض تسلیت به دولت و ملت ترکیه از درگاه ایزد منان برای جانباختگان طلب رحمت و مغفرت الهی و برای مصدومان و مجروحان، شفای عاجل مسألت کرد.

وحیدی همچنین در پیامی به «محمد خالد الرحمون» وزیر کشور جمهوری عربی سوریه نوشت: خبر وقوع زلزله مهیب که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی کثیری از شهروندان سوری و موجب خسارات مادی فراوانی شد، اینجانب را به شدت متأثر و متألم ساخت. وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران در این شرایط رنج و محنت که متأثر از بلایای طبیعی است، خود را در کنار مردم سوریه می‌بیند و آمادگی دارد تا کمک‌های مور نیاز زلزله‌زدگان را ارسال کند.

وزیر کشور ضمن عرض تسلیت به دولت و ملت سوریه از درگاه ایزد منان برای جانباختگان طلب رحمت و مغفرت الهی و برای مصدومان و مجروحان، شفای عاجل مسألت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز