خبرگزاری کار ایران

آغاز فروش بلیت جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۲۷۱

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از آغاز بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر از امشب(16 بهمن) خبر داد و افزود: اکران فیلم‌های این دوره جشنواره از ۱۷ بهمن شروع شده و تا 24 بهمن ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،محمدجواد کنجوری اظهار کرد: در این دوره ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ به مدت هشت روز در سه سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون (هتل پارسیان) کرمانشاه اکران می‌شود.

دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر کرمانشاه با بیان اینکه ساعات اکران فیلم‌ها در سئانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ است، افزود: خوشبختانه جدول اکران فیلم‌ها به گونه ای طراحی شده که همزمانی اکران یک فیلم در سینماها را نداشته باشیم.

وی بابیان اینکه در این دوره جشنواره بلیت بصورت حضوری در گیشه سینماها فروخته نمی‌شود و فروش به صورت اینترنتی خواهد بود، افزود: بلیت فروشی جشنواره از ساعت ۲۲ امروز ( ۱۶ بهمن) آغاز شده و علاقمندان جهت تهیه بلیت باید به آدرس اینترنتی www.gisheh7.ir   و دیگر سامانه های فروش مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه کنند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه تاکید کرد: فعلا امکان خرید بلیت برای روزهای ابتدایی جشنواره فراهم است و ظرف روزهای آتی امکان خرید تمامی برنامه نیز اضافه خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز