خبرگزاری کار ایران

زنگ انقلاب در واحدهای کارگری لرستان نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۰۱

همزمان با فرا رسیدن 12 بهمن ماه و سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی ، زنگ انقلاب در کارخانجات و واحدهای تولیدی وکارگری استان نواخته شد.

به گزارش ایلنا، علی جهانی مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان روز چهارشنبه - دوازده بهمن - در مراسم زنگ انقلاب که در شرکت تولید مرغ ماهان شهرستان چگنی برگزار شد با بیان اینکه کارگران و کارفرمایان سربازان اقتصادی جبهه کار و تولید هستند ، اظهار داشت : جامعه کارگری، کارفرمایی با تأسی از فرامین امام خمینی ( ره ) و پشتیبانی از رهبر انقلاب نقش موثری در شکل گیری ، پیروزی ،تداوم و توسعه اقتصادی مهین خود داشتند.

وی به 250 شهید جامعه کارگری استان در دفاع از میهن اسلامی اشاره کرد و گفت : کارگران در 8 سال دفاع مقدس با ایثار و ازخودگذشتگی در دو سنگر کار و تولید و دفاع از کیان جمهوری اسلامی همواره در جبهه مقدم خدمت رسانی کردند و امروز نیز با فشار تحریم های دشمنان ، با کار و تلاش چرخ اقتصاد کشور را بیشتر از گذشته به حرکت در آورده‌اند.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه در ایام دهه مبارک فجر چندین طرح تعاونی به بهره برداری می‌رسد، اظهار کرد: 31 طرح تعاونی با 284 نفر اشتغال و 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری در طول ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه شرکت تولید مرغ گوشتی ماهان بااهدا لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز