خبرگزاری کار ایران

تعمیر لباسشویی در قم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۹۱

چگونه ماشین لباسشویی خراب و معیوب را راه اندازی مجدد کنیم؟ این سوالی است که اکثر افرادای که دارای یک ماشین لباسشویی معیوب هستند، از خود می­پرسند. اگرچه بهترین راه، مراجعه به مرکز تعمیر لباسشویی در قم است اما برخی راهکارهای کاربردی نیز وجود دارد که خودتان به تنهایی در منزل می­توانید انجام دهید و کارایی دستگاه را بازگردانید.

بسیاری علاقه مند هستند که مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی ­ها را بشناسند و دائما می­پرسند آیا اصلاً امکان راه اندازی مجدد برنامه وجود دارد یا خیر؟ بیایید در مورد همه اینها با جزئیات بیشتر صحبت کنیم.

تعمیر لباسشویی در قم وقتی ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی­کند

نقص در پمپ تخلیه ممکن است یک مشکل جدی باشد و نیاز به تعمیر لباسشویی در قم ضرورت پیدا کند. به این دلیل که ممکن است ، باعث شود ماشین لباسشویی خروج آب داخل وان شستشو را متوقف کند، بنابراین پمپ باید بررسی و در صورت لزوم تعویض شود. همچنین ممکن است انسداد در شیلنگ تخلیه یا فیلتر، خروج آب را مسدود کند، بنابراین ابتدا باید پمپ را بررسی و تعویض کرد. در ادامه باید دوشاخه واشر را از آن جدا کرد، سپس شلنگ تخلیه را که معمولاً پشت ماشین لباسشویی نصب شده است، از دستگاه جدا کنید و آب را از شلنگ تخلیه به داخل سطل، تخلیه نمایید تا از پخش شدن آب به زمین جلوگیری شود.

همچنین لازم است که با استفاده از یک سیم که به داخل لوله تخلیه، هدایت می­کنید، کثیفی­ها و انسدادها را بردارید. سپس شیلنگ به همان شکلی که بوده، برگردانده می­شود. اگر شلنگ آسیب دیده، پاره یا زنگ زده باشد، باید با یک شیلنگ معتبر جایگزین شود. پمپ تخلیه، شیلنگ و فیلتر را هر 3 ماه یکبار تمیز کنید تا از گرفتگی آنها جلوگیری شود. به این ترتیب، مجبور نخواهید شد که به مرکز تعمیر لباسشویی در قم مراجعه کنید.

تعمیر لباسشویی در قم به جهت نامتعادل بودن دستگاه و شندین صدای غیر عادی

نا همواری ماشین لباسشویی باعث ایجاد لرزش و صدا در طول دوره­های شستشو می­شود و به همین دلیل بر عملکرد چرخه­های شستشو در چرخه چرخش آن تاثیر می­گذارد و آب به طور کامل دفع نمی­شود. به این دلیل که سطح ناهموار باعث ایجاد لرزش دستگاه می­شود. کارشناسان مرکز تعمیر لباسشویی در قم با در نظر گرفتن این موضوع که ماشین لباسشویی در حین کار تاب می­خورد و حرکت می­کند، تاکید دارند که دستگاه حتما باید کاملا تراز شود تا از لرزش آن جلوگیری به عمل بیاید. علاوه بر این، بارهای زیاد نیز می­تواند باعث لرزش  ماشین لباسشویی شود، بنابراین باید از قرار دادن لباس­هایی که بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی هستند خودداری کنید. در صورتی که مشکل حرکات نامتعادل دستگاه به دلیل نواقص فنی جدی باشد، حتما از یک تکنسین متخصص تعمیر لباسشویی در قم کمک بگیرید.

یک نقص در سیستم کنترل ماشین لباسشویی وجود دارد

خرابی یا نقص در قسمت­های کنترل پنل یا سرعت و قدرت چرخش، به ویژه آنهایی که سیستم چرخش و خشک کردن ماشین لباسشویی را کنترل می­کنند، ممکن است عملکرد ماشین لباسشویی در خشک کردن را مختل کند. بنابراین ابتدا دوشاخه ماشین لباسشویی را از پریز جدا کرده و به دفترچه راهنمای محصول، مراجعه کنید. با مراجعه به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی و یافتن ایرادات، تعمیر آنها و تعویض قسمت آسیب دیده ( در صورت وجود) می­توانید برخی اقدامات اولیه را برای حل مشکل، اجرایی کنید. توجه داشته باشید که خرابی­های جدی­تر، حتما باید توسط تعمیرکاران حرفه­ای تعمیر لباسشویی در قم، رفع شود.

تعمیر لباسشویی در قم

تعمیر لباسشویی در قم  با هدف رفع مشکلات سوئیچ درب

ماشین‌های لباسشویی قدیمی‌تر با درب بالا از یک سوئیچ درب برای عملکرد ایمن چرخه چرخش استفاده می‌کنند. قسمت زیرین درب ماشین لباسشویی مجهز به یک پین است که هنگام بسته شدن درب، سوئیچ را فعال می‌کند. هنگام بستن درب، باید بررسی کنید که سوئیچ با اطمینان از محکم بسته بودن درب، فعال می­شود. برای "کلیک" در هنگام اتصال به سوئیچ، اگر فعال سازی وجود داشته باشد اما موتور کار نمی­کند، ممکن است سوئیچ درب نقص یا آسیب دیده باشد، بنابراین باید سوئیچ با یک نمونه جدید، جایگزین شود.

چرا باید ماشین لباسشویی را ریستارت کنیم؟

اغلب، زمانی که یک جسم خارجی در ماشین وجود دارد که فراموش کرده­اند آن را از جیب لباس بیرون بیاورند، ماشین لباسشویی دوباره راه اندازی می شود. یا وقتی بچه­ها اسباب بازی­های خود را در درام می­گذارند، به طور کلی، توقف سریع ماشین و راه اندازی مجدد دستگاه، برنامه مورد نیاز است. تعمیر لباسشویی در قم وقتی فقط به راه­اندازی مجدد دستگاه نیاز دارید، کار بسیار ساده­ای است.

گاهی اوقات لازم است برنامه ست را تغییر دهید، به عنوان مثال وقتی مجبور شدید یک شستشوی ظریف برای چیزهای پشمی قرار دهید و به طور تصادفی "Cotton 700" را انتخاب می­کنید. این باعث می­شود تا لباس پشمی شما خراب شود و تنها راه حل، ریستارت کردن دستگاه است. همچنین، اگر دستگاه در حین شستشو به دلیل قطع برق متوقف شود، نیاز به راه اندازی مجدد است. البته برخی از مدل­های ماشین لباسشویی پس از روشن کردن برق به شستشوی خود ادامه می­دهند و نیازی به راه اندازی مجدد ندارند.

در نهایت، هنگامی که دستگاه به سیگنال­ها پاسخ نمی­دهد، ممکن است نیاز به راه اندازی مجدد دستگاه باشد. در برخی موارد، این اشکال دقیقاً با راه اندازی مجدد برد سیستم برطرف می­شود. اما اگر، مشکل جدی وجود داشته باشد، لازم است که حتما به مرکز تعمیر لباسشویی در قم مراجعه کنید و از تعمیرکاران مجرب مجموعه، بخواهید تا از نزدیک دستگاه شما را عیب یابی کنند.

مهم! اگر نیاز به راه اندازی مجدد ماشین لباسشویی دارید بدون اینکه ابتدا آن را خاموش کنید، سیم برق را نکشید. این نه تنها می­تواند تجهیزات را مسدود کند، بلکه باعث از کار افتادن و خرابی برد سیستم می­شود و این در حال، هزینه­های تعمیر گران قیمت خواهند بود.

سخن پایانی

در صورت قطعی برق، باید سیم برق را از پریز برق جدا کنید تا در حین روشن بودن برق، تابلوی کنترل در هنگام افزایش برق خاموش نشود. هنگامی که برق ظاهر شد، می­توانید دوباره دستگاه را روشن کنید، اگر برنامه به طور خودکار تنظیم مجدد نشود، دستگاه به شستشو ادامه می­دهد. در برخی موارد، هنگامی که دستگاه روشن می­شود، ماشین لباسشویی شروع به تخلیه آب می­کند و متوقف می­شود و پس از آن امکان راه اندازی مجدد وجود خواهد داشت.

بنابراین، راه اندازی مجدد ماشین لباسشویی به هیچ وجه دشوار نیست. در این مقاله، دستورالعمل­های کلی برای تعمیر لباسشویی در قم را برای شما ارائه کرده­ایم، اما توصیه می­کنیم که حتما دستورالعمل­های درج شده در دفترچه راهنمای محصول را  به دقت مطالعه کنید. موفق باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز