خبرگزاری کار ایران

سفیر آذربایجان در تهران:

انتظار داریم دلایل حمله به سفارت از سوی ایران مشخص شده و به جمهوری آذربایجان اطلاع داده شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۳۷۵

سفیر جمهوری آذربایجان در تهران گفت: ما انتظار داریم که ایران این حادثه را پیگیری کند و از انگیزه‌های این اقدام تحقیقات به عمل آورده و نتیجه را به طرف آذربایجانی اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی علیزاده سفیر جمهوری آذربایجان شامگاه جمعه در نشست خبری مشترک با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه عیادت وزیر امور خارجه از مجروحان حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در تهران گفت: متأسفانه امروز یک حمله به سفارت ما انجام شد که در جریان این حمله یک نفر شهید و دو نفر مجروح شدند. دقایقی قبل همراه با وزیر خارجه از مجروحان این حمله عیادت کردیم.

وی ادامه داد: براساس گزارشات کادر پزشکی یکی از کارکنان وضعیت خوبی دارد و عمل جراحی وی با موفقیت انجام شده است. همچنین نفر دوم از دو عمل جراحی که داشت یکی را با موفقیت پشت سر گذاشت و عمل دوم وی هم اکنون در حال انجام است و پس از آن به بخش عمومی منتقل خواهد شد.

سفیر جمهوری آذربایجان در تهران تصریح کرد: ما انتظار داریم که ایران این حادثه را پیگیری کند و از انگیزه‌های این اقدام تحقیقات به عمل آورده و نتیجه را به طرف آذربایجانی اطلاع دهند.

وی افزود: ما این حادثه را تروریستی دانسته و محکوم می‌کنیم و از ایران اسلامی انتظار برخورد با عوامل حادثه داریم.

علیزاده در ادامه ضمن اشاره به گفت‌وگوها و تبادل نظر میان تهران و باکو پیرامون پیگیری این مساله، عنوان کرد: به همراه وزیر امور خارجه ایران از مجروحان این حادثه عیادت کردیم وضعیت مجروح اول رضایت بخش است و در مورد دیپلمات دوم جراحی در حال انجام است و امیدوارم کارها در مورد وی به خوبی پیش برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز