خبرگزاری کار ایران

اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن/ غیبت صادقی به دلیل مصدومیت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۷۹۷

یحیی گل‌محمدی برخلاف بازی رفت مقابل گاندوها این بار قصد دارد، امتیاز کامل مسابقه را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با شروع دور برگشت پرسپولیس با 32 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و نسبت به استقلال رقیب سنتی و مدافع عنوان قهرمانی،  5 فاصله امتیاز دارد.

این در حالی است که با فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل سرخ‌پوشان تا کنون حامد پاکدل و سیامک نعمتی را در لیست مازاد خود قرار دارند. همچنین مهدی ترابی به دلیل درگیری در بازی نساجی با محرومیت انضباطی مواجه شده، بنابراین او غایب بزرگ پرسپولیس مقابل ذوب آهن خواهد بود. از سوی دیگر شیخ دیاباته بعد چند هفته مصدومیت می‌تواند در دسترس تیم باشد و عیسی آل کثیر به صورت رسمی با تیم عقدقرارداد کرده و فرصت بازگشت دوباره به ترکیب را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:30 امروز میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. تارتار نشان داده همواره انگیزه زیادی برای تقابل با تیمی دارد که سابقه بازی در آن را دارد. با این اوصاف به نظر می‌رسد ترکیب پرسپولیس به شرح زیر باشد:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، امید عالیشاه، وحید امیری و محمد عمری.

گفتنی است سعید صادقی به دلیل مصدومیت نتوانست در این دیدار حاضر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز