خبرگزاری کار ایران

۳ راز برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با ایلیا گستر

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۲۵۳

۳ راز برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با ایلیا گستر چکیده : یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در ایران برند زینود است که توسط شرکت تصفیه آب ایلیا گستر تولید میشود. محصولات این شرکت به مرور از نوآوری های زیادی بهره برده است. اگر به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب با کیفیت هستید حتما نام زینود را شنیده اید. شرکت تصفیه آب ایلیا گستر ، شرکت دیجی کالا ، سایت ترب ، شرکت تصفیه آسا ، سایت ایمالز به همراه شرکت شیراز تصفیه جزء بهترین تولید کننده گان و فروشندگان دستگاه تصفیه آب میباشند.

۳ راز برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با ایلیا گستر 

چنانچه برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تصمیم گرفته اید قبل از خرید دانستن این ۳ راز مهم کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. این مقاله توسط تیم R&d شرکت تصفیه آب ایلیا گستر تهیه شده و بر اساس بررسی نیازهای مشتریان و آسیب های بوجود آمده برای مشتریانی که بدون تحقیق اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب کرده‌ اند، تهیه شده است. عمده مشتریانی که در خرید دستگاه تصفیه آب به مشکل برمی خورند اگر این ۳ راز را میدانستند هرگز دچار مشکل نمی شدند. پس با ما همراه باشید تا با این ۳ راز مهم آشنا شوید.

راز اول

اولین راز اینکه بدانید دستگاه تصفیه آب با چه روشی عمل تصفیه را انجام می‌دهد. شاید در نگاه اول این موضوع برایتان خیلی اهمیت نداشته باشد اما باید بدانید روش تصفیه آب خیلی مهم است. صرفا دستگاه تصفیه مثلا ۶ یا ۷ مرحله ای و ... مطرح نیست. مهمتر از تعداد مراحل دستگاه تصفیه آب ، روش تصفیه آب است. دو روش تصفیه آب که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد روش فیلتراسیون یا الترافیلتراسیون و روش اسمز معکوس است. برای هر دو روش هم دستگاه تصفیه آب ۶  یا ۷ مرحله ای وجود دارد. تفاوت این دو روش به اندازه ی میزان تصفیه ۱ میکرون (فیلتراسیون ) و ۱ ده هزارم میکرون (RO اسمز معکوس ) است. همانطور که ملاحظه کردید اختلاف قدرت تصفیه بسیار زیاد است. به همین ترتیب قیمت آن ها هم اختلاف نسبتا زیادی دارند. متاسفانه در این سال ها شاهد آن بوده ایم که از عدم آگاهی مشتریان سوء استفاده شده و دستگاه تصفیه آب فیلتراسیون با قیمت خیلی بالایی به فروش رسیده و مشتری پس از مدتی به دلیل عدم کارایی درست ، مجبور شده مجددا خرید دستگاه تصفیه آب با روش اسمز معکوس داشته باشد. 

چگونه می‌توان تصفیه آب فیلتراسیون با اسمز معکوس را تشخیص داد؟ 

خوب با مطالعه راز اول فهمیدیم که حتما باید در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی دقت کنیم تا با روش اسمز معکوس را خرید کنیم.  اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان از اسمز معکوس بودن دستگاه تصفیه آب مطمئن شد؟ پاسخ بسیار ساده است و کافی است مواردی که توسط کارشناسان تصفیه آب ایلیا گستر آماده شده است را بررسی کنید تا خیالتان ازین موضوع راحت شود. این موارد همگی به صورت تیتر وار آمده و هر کدام دلایل زیادی دارد که جهت طولانی نشدن مقاله از توضیحات و دلایل و اثبات پرهیز می‌کنیم.

  1. دستگاه تصفیه آب با روش اسمز معکوس باید با برق کار کند. 
  2. دارای پمپ ، ترانس ، شیر برقی یا چهار راهی، سوییچ های فشار بالا و پایین و مدار برقی باشد.
  3. باید با مخزن باشد. مخزن های دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس جهت ذخیره آب تصفیه شده مورد استفاده قرار می گیرند. 

۳ راز برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با ایلیا گستر

راز دوم

راز دوم اینکه انتخاب محل خرید دستگاه تصفیه آب است. طبق گزارش هایی که از مشتریان دریافت کردیم و تجربه شرایط متفاوت آنها و بررسی مشکلات بوجود آمده برای آنها به نتیجه ی بسیار مهم رسیده ایم. اینکه عمده کسانی که دستگاه تصفیه آب را از یک شرکت متخصص تصفیه آب و همچنین دارای مجوز های لازم خرید کرده اند کمترین مشکل و شکایات را داشته اند. با بررسی فروشندگانی که در این زمینه هستند می‌توان یک تقسیم بندی داشت. شاید بتوان گفت که اگر در قبل از خرید دستگاه تصفیه آب، به این مطلب کارشناسی و تحقیق شده برخورده اید باید به شانس و اقبال خودتان افتخار کنید. این مطلب کمک بسیار زیادی به نحوه انتخاب شما می‌کند.  

تقسیم بندی فروشندگان دستگاه تصفیه آب 

       ۱- شرکت های متخصص دستگاه تصفیه آب و دارای مجوز  

این شرکت ها به صورت تخصصی در زمینه تصفیه آب فعالیت می‌کنند. بهترین مرجع برای خرید دستگاه تصفیه آب این شرکت ها هستند. شاید نیاز به توضیح نباشد و عنوان ، گویای دلایل و اثبات است. اما به طور کلی این شرکت ها به دلیل فعالیت تخصصی در زمینه تصفیه آب، سازوکارهای رفع مشکلات و هر گونه خدمات رسانی را دارند. و همچنین بدلیل مجوز دار بودن آنها، مشتری مداری سر لوحه کارشان خواهد بود. چون برای هر گونه مشکلی مرجع زیربطی وجود دارد و نیاز به پاسخگویی برای آنها وجود دارد. اگر شرکتی رعایت حال مشتریان را نکند به مرور با انبوهی از اعتراضات مواجه خواهد بود و اگر اعتراضات بحق باشد مجوز های شرکت مربوطه ابطال می گردد. پس با این اوصاف و دلایل ، بهترین مرجع برای خرید دستگاه تصفیه آب از این فروشندگان است. این شرکت ها معمولا هم اینترنتی و هم حضوری فروش دارند و مشتریان می‌توانند براحتی و با خیال راحت خرید داشته باشند. از مجوز ها می‌توان به جواز از اتحادیه ، اینماد برای سایت و ازین قبیل موارد نام برد.

        ۲- فروشندگان بدون مجوز اما تخصصی تصفیه آب 

این فروشندگان معمولا در این رشته تصفیه آب فعالیت می‌کنند اما هیچ گونه مجوزی ندارند. با اینکه این فروشندگان به صورت تخصصی در زمینه تصفیه آب فعالیت می‌کنند اما به علت نداشتن مجوز فعالیت ، در هنگام بروز مشکل، پاسخگوی خوبی به مشتریان نخواهند بود. لازم به ذکر است داشتن صرفا یک سایت اینترنتی نشان دهنده مجوز نیست.  

        ۳- فروشگاه های اینترنتی بزرگ که در آنها همه کالایی به فروش می‌رسد.

این فروشندگان به دلیل وایرال شدن و تبلیغات گسترده ، اعتبار بسیار بالایی دارند. اما باید در نظر بگیرید اعتبار این سایت ها نشان دهنده اعتبار محصولاتی که توسط دیگر فروشندگان در آنها انجام می‌شود. به دلیل عدم ارتباط مستقیم مشتری با فروشنده اصلی مشکلات بسیاری برای مشتریان بوجود می آید. دستگاه تصفیه آب یک رشته ی تخصصی است و با بسیاری از کالا ها تفاوت دارد. کسانی که با خرید از این فروشگاه های اینترنتی بزرگ معروف، این موضوع را تایید می‌کنند.  

۳ راز برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با ایلیا گستر

راز سوم

گاهی اوقات به دلیل عدم آگاهی ، مشتری مجبور به خرید یک مدل می‌شود. بارها شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که مثلا فلان محصول را خرید کرده اید و بعدا متوجه شده اید مدل مورد نظر شما نوع دیگری بوده است. در دستگاه تصفیه آب خانگی هم مدل های کیسی وجود دارد و هم مدل غیر کیسی . دستگاه های کیسی در جهان رو به رشد است و عمده ی کشورهای توسعه یافته از دستگاه تصفیه آب کیسی استفاده می‌کنند. اما چون خیلی از فروشندگان کیسی ندارند هیچ وقت به مشتریان پیشنهاد نمیدهند. دستگاه های تصفیه آب کیسی مزایای خیلی زیادتری نسبت به غیر کیسی دارند. که به طور خلاصه می‌توان از حجم کمتر، زیبایی بیشتر، نظافت راحت و بهداشتی تر بودن آن ها را نام برد. علاوه بر این ، دستگاه های تصفیه آب هم به صورت زیر سینکی و هم به صورت رومیزی موجود است. اگر کسی زیر سینک ظرفشویی فضای کافی نداشته باشد می‌تواند از دستگاه های تصفیه آب رومیزی زینود استفاده کند. 

اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید شما با دانستن این ۳ راز و عمل به آن ، یک خرید دستگاه تصفیه آب مطمئن را خواهید داشت. شرکت تصفیه آب ایلیا گستر با مجوزهای رسمی اعم از جواز تاسیس وزارت صمت، پروانه تولید و فروش و خدمات پس از فروش از اتحادیه تهویه و برودتی، عضو شرکت های خلاق معاونت فن آوری ریاست جمهوری ، عضو اتاق بازرگانی ، عضو شرکت های کنسرسیوم تصفیه آب ایران ، آماده ی پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان برای خرید دستگاه تصفیه آب است. کافی است با شماره آشنای مشتریان تصفیه آب ایران یعنی ۳۳ سه تا ۱۲ تماس بگیرید.

۰۲۱۳۳۱۲۱۲۱۲ آدرس سایت : https://xinode.org

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز