خبرگزاری کار ایران

برندهای ترانسمیتر فشار

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۲۹۵

ترانسمیتر فشار چیست؟ برای اکثر کاربردها، خلاء یا فشار دقیق ایجاد شده معیار مهمی نیست. در عوض، فقط باید بفهمید که تفاوت بین خلاء و فشار اتمسفر چیست. در این مواقع از ترانسمیتر فشار استفاده می شود. ترانسمیتر فشار اغلب به نام سنسور فشار سنج، اندازه گیری فشار را نسبت به فشار اتمسفر محلی ارائه می دهند.

ترانسمیتر فشار  یا سنسورها دارای پورت هایی برای نمونه برداری از فشار محیط در زمان واقعی هستند. در ترانسمیتر فشار یک لوله به درگاه متصل است و یک دریچه به اتمسفر باز است. لوله ترانسمیتر فشار به سیستمی که قرار است اندازه گیری واقعی انجام شود متصل می شود.

ترانسمیتر فشار ویکا

ترانسمیتر فشار ویکا یا سنسور فشار ویکا (یا فرستنده فشار) "فشار" که یک کمیت فیزیکی است را به سیگنال استاندارد صنعتی تبدیل می کند. علاوه بر طیف گسترده ای از سنسورهای فشار برای کاربردهای صنعتی عمومی، ویکا نسخه های ویژه ترانسمیتر فشار ویکا را برای فناوری تبرید / تهویه مطبوع، صنایع غذایی، ماشین آلات دستی، تهویه پزشکی و صنایع نیمه هادی ارائه می دهد.

محدوده ترانسمیتر فشار ویکا دقت 0.05٪، اندازه گیری از 0.05 بار تا 15000 بار، رابط های دیجیتال مانند CANopen و IO-Link و تاییدیه های بین المللی مختلف، از جمله مناطق خطرناک را پوشش می دهد.

ترانسمیتر فشار اندرس

ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر برای اندازه گیری فشار مطلق و همچنین گیج و فشار دیفرانسیل با تلاش کم و در زمان کوتاه استفاده می شوند. اندرس، ترانسمیتر فشار اندرس را با استفاده از سه اصل رایج اندازه‌گیری فشار از فناوری اندازه‌گیری صنعتی تولید می‌کند: ترانسمیتر فشار اندرس لایه نازک، ترانسمیتر فشار اندرس فیلم ضخیم و ترانسمیتر فشار اندرس پیزورزیستیو.

ترانسمیتر فشار اندرس چگونه کار می کند؟

انواع ترانسمیتر فشار اندرس معمولاً از نظر محدوده اندازه گیری، رشته اتصال فشار، سیگنال خروجی و اتصال الکتریکی متفاوت هستند. اتصال فشار استاندارد شده، فشار اندازه گیری شده را به عنصر سنسور فشار هدایت می کند. اتصال الکترونیک سنسور فشار سیگنال را به سیگنال مقیاس پذیر تبدیل می کند که از طریق یک کانکتور یا کابل استاندارد به آنالایزر سیگنال بعدی منتقل می شود.

ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

ترانسمیتر فشار یوکوگاوا دیفرانسیل (DP) تفاوت بین دو فشار را اندازه‌گیری می‌کنند. آنها از نقطه مرجعی به نام فشار سمت پایین استفاده می کنند و آن را با فشار سمت بالا مقایسه می کنند. درگاه‌های دستگاه با سمت بالا و پایین مشخص می‌شوند. بسته به اینکه ضلع پایین یا بالا مقدار بزرگتر باشد، قرائت DP می تواند منفی یا مثبت باشد. ترانسمیتر فشار یوکوگاوا DP را می توان به عنوان یک فرستنده فشار سنج استفاده کرد اگر سمت پایین به اتمسفر باز بماند.

ترانسمیتر فشار یوکوگاوا مدل دیفرانسیل EJA110E

سری فرستنده های EJA-E جدیدترین تکامل یوکوگاوا از خانواده فرستنده های فشار DPharp است. این محصول که در سال 2012 عرضه شد، استحکام و موفقیت سری EJA-A را با عملکرد ترانسمیتر فشار یوکوگاوا سری EJX-A اصیل ترکیب می کند تا نوع محصولی را که از یوکوگاوا انتظار داشتید ارائه دهد.

EJA110E ترانسمیتر فشار یوکوگاوا نوع دیفرانسیل استاندارد این سری است. ویژگی های ترانسمیتر فشار یوکوگاواEJA110E عبارتند از:

  • 0.055% دقت (0.04% دقت اختیاری)
  • 0.1٪ پایداری در هر 10 سال
  • زمان پاسخگویی 90 میلی‌ثانیه
  • دارای گواهینامه Exida و TUV SIL 2 / SIL3
  • MWP 2300 psi (گزینه MWP 3600 psi)
  • تنظیم پارامترهای محلی (LPS)

عملکرد دیجیتال ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

ترانسمیتر فشار یوکوگاوا مدلDPharp  عملکرد و پایداری دو برابر سنسورهای آنالوگ رقیب را ارائه می دهد. ترانسمیتر فشار یوکوگاوا DPharp از جدیدترین تکنولوژی طراحی و ساخت به سبک IC Chip استفاده می کند. سنسورهای آنالوگ مبتنی بر فناوری طراحی قدیمی تر هستند. اگرچه سنسورهای آنالوگ خوب هستند، ترانسمیتر فشار یوکوگاوا مدرن DPharp آنها را انجام می دهد. یک فرستنده Yokogawa با سنسور دیجیتال DPharp اندازه گیری منسجم، قابل اعتماد و دقیق مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.

دقت تحت تمام شرایط عملیاتی

ترانسمیتر فشار یوکوگاواDPharp  توانایی اندازه گیری فشار دیفرانسیل (DP)، فشار استاتیک (SP) و دمای سنسور را از یک سنسور دارد. ترانسمیتر فشار یوکوگاوا با دادن این سه قطعه از داده های فرآیند، می تواند اندازه گیری DP را برای اثر دما و اثر فشار استاتیک در زمان واقعی جبران کند. این به عنوان جبران پویا نامیده می شود و دقت اندازه گیری DP را در ترانسمیتر فشار یوکوگاوا بهبود می بخشد.

سنسورهای آنالوگ رقبا فقط می توانند دمای DP و سنسور را اندازه گیری کنند. بنابراین، آنها می توانند اثر دما را جبران کنند. اما، از آنجایی که اندازه گیری SP وجود ندارد، نمی تواند اثرات فشار استاتیک را جبران کند.

ترانسمیتر فشار روزمونت

تا حدودی، تمام ترانسمیتر فشار موجود در بازار اندازه گیری پایدار با تغییرات دما و فشار استاتیک را ارائه می دهند. اما چه اتفاقی می‌افتد زمانی که سنسور بیش از حد تحت فشار قرار می‌گیرد (فشار > محدودیت محدوده بالای سنسور (URL)) - سنسورهای آنالوگ در واقع در طول این رویدادها آسیب می بینند و نیاز به تنظیم مجدد فرستنده برای بازگشت به عملکرد دقیق یا حتی تعویض دارند.

انواع ترانسمیتر فشار روزمونت می‌توانند در برابر فشار بیش از حد بزرگ مقاومت کنند. هنگامی که به فشار کاری معمولی برمی گردد (فشار < URL سنسور)، ترانسمیتر فشار روزموند با دقت و مشخصات پایداری تعریف شده به کار باز می گردد - نیازی به کالیبره مجدد نیست. اساسا، ترانسمیتر فشار روزموند در مقایسه با یک سنسور آنالوگ، پوشش عملیاتی بزرگتری دارد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز