خبرگزاری کار ایران

فروش منبع تحت فشار در پمپ خوب

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۱۴۱

شرکت پایا گسترش خورشید تابان با سایت پمپ خوب تولید کننده و وارد کننده سیستم‌های آبرسانی، ماشیی آلات صنعتی، تجهیزات استخری و غیره است. شرکت پمپ خوب با هدف رساندن بهترین خدمات به مشتریان همواره کوشیده تا در بازار به مشتریان خود کمک کند و محصولات عالی و با کیفیت را به آنه ارائه دهد. یکی از محصولات این شرکت منبع تحت فشار است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

منبع تحت فشار چیست؟

منبع تحت فشار با تیوپ برای ذخیره آب آشامیدنی و آب برای مصارف صنعتی استفاده می شود. منبع تحت فشار همراه با پمپ های تقویت کننده فشار یا پمپ های چاه عمیق، ایستگاه های پمپاژ آب را برای خانه های مستقل، مزارع کشاورزی، کارخانه های صنعتی و مشاغل کوچک فراهم می کنند.

مزایای منبع تحت فشار

  • منبع تحت فشار می تواند برای ذخیره هر نوع آب از جمله آب خورنده با محتوای کلسیم بالا استفاده شود
  • حجم قابل استفاده منبع تحت فشار بسیار بزرگتر از حجم مخازن سنتی و بدون غشاء است
  • منبع تحت فشار خطر آلودگی آب را به حداقل می رساند
  • پمپ ها و اتصالات را می توان مستقیماً روی مخازن افقی نصب کرد
  • تماس آب با غشاء تنها به این ترتیب خطر خوردگی را از بین می برد عمر مفید طولانی مدت.
  • مونتاژ سریع و مقرون به صرفه

منبع تحت فشار امرا

اجزاء منبع تحت فشار امرا

مخزن فشار با غشای قابل تعویض عنصری است که در کاربردهای هیدرولیک برای مدارهای آب بهداشتی مانند گروه های فشار در ترکیب با پمپ ها یا دستگاه هایی مانند چکش ضد آب استفاده می شود.

هدف اصلی منبع تحت فشار امرا دادن آب با فشار ثابت به منظور محدود کردن شروع ساعتی پمپ و حفظ کارکرد و مصرف برق آن است. این به لطف فشار هوای از پیش شارژ شده ذخیره شده بین غشا و سطح فلزی داخلی مخزن امکان پذیر است. هنگامی که فشار افزایش می‌یابد، بالشتک هوا فشرده می‌شود و اجازه می‌دهد آب در مخزن منبع تحت فشار پر شود و سپس آن را تحت فشار نگه می‌دارد تا در صورت درخواست کاربر دوباره مورد استفاده قرار گیرد. تیوپ منبع امرا تیوپ سفا ایتالیا می باشد.

شکل منبع تحت فشار می تواند عمودی یا افقی باشد. منبع تحت فشار می تواند حداکثر فشار کاری داشته باشد که با توجه به نیاز سیستم تغییر می کند. همچنین می تواند در فولاد ضد زنگ گالوانیزه یا AISI 304 برای عملکرد با کیفیت بالا موجود باشد.

کار منبع تحت فشار امرا

  1. هنگامی که سیستم کار می کند، فشار پمپ اجازه می دهد تا آب در تیوپ داخل مخزن پر شود.
  2. هنگامی که فشار به حداکثر مقدار آستانه خود می رسد، پمپ متوقف می شود. در داخل منبع تحت فشار امرا حداکثر مقدار آب وجود دارد. هنگامی که غشاء منبسط می شود، تمام حجم مخزن را اشغال می کند. اگر سیستم نیاز به آب داشته باشد، بدون استفاده از پمپ و فقط با استفاده از فشار موجود در بالشتک هوا، شروع به خروج از مخزن می کند.
  3. همانطور که فرآیند در حال انجام است، تیوپ تخلیه می شود تا زمانی که فشار به مقدار آستانه حداقل خود برسد. در این مرحله غشاء به ابعاد اولیه خود باز می گردد، پمپ دوباره راه اندازی می شود و چرخه جدیدی آغاز می شود.

انواع منبع تحت فشار امرا

  • منبع تحت فشار عمودی
  • منبع تحت فشار افقی
  • منبع تحت فشار قوی (16 بار)
  • منبع تحت فشار قوی (25 بار)
  • منبع تحت فشار اینوکس
  • منبع تحت فشار گالوانیزه
  • دستگاه ضربه گیر آب

تیوپ منبع تحت فشار

با تغییر فشار آب، حجم هوا در منبع تحت فشار منقبض یا منبسط می شود. به طور دوره ای، مقدار هوای مخزن باید اندازه گیری شود و در صورت کم بودن هوا، مخزن مجدداً شارژ شود. منبع تحت فشاری که دارای تیوپ هستند ظرفیت واقعی ذخیره آب مفیدی را ارائه نمی دهند.

عیب یابی تیوپ منبع تحت فشار

منبع تحت فشار دارای تیوپ ر برای غرقابی  بررسی کنید

  • محدوده مطلوب فشار آب را در سیستم توزیع حفظ کنید.
  • چرخه پمپ را به حداقل برسانید. شروع و توقف مکرر می تواند به تاسیسات آسیب برساند.
  • هنگامی که تیوپ منبع تحت فشار داخلی از کار می افتد و آب فضای هوای اطراف تیوپ را در داخل مخزن پر می کند، مخزن غرق آب می شود. باید مخازن پر آب را تعویض کنید.

شارژ هوای داخل منبع تحت فشار دارای تیوپ را بررسی کنید

هوا ممکن است از تیوپ منبع تحت فشار خارج شود، درست مانند دوچرخه یا لاستیک ماشین. از دست دادن هوای داخل مخزن منجر به انبساط بیش از حد تیوپ منبع تحت فشار می شود که منجر به از کار افتادن زودرس مثانه می شود.

از دست دادن هوا منجر به چرخش بیش از حد پمپ می شود که ممکن است عمر موتور پمپ چاه را کوتاه کند. اگر توانایی فنی این کار را ایمن دارید، دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید. در غیر این صورت، یک متخصص را برای ارزیابی تیوپ منبع تحت فشار خود استخدام کنید.

فشار هوا را در تیوپ منبع تحت فشار تنظیم کنید

هنگام کار با منبع تحت فشار و تیوپ منبع تحت فشار، هشدارهای ایمنی سازنده را بخوانید و دنبال کنید. در صورت نیاز به کمک یا عدم اطمینان در مورد شرایط کاری با یک متخصص تماس بگیرید. وضعیت مخزن، دقت کمپرسور هوا و گیج فشار، تیوپ منبع تحت فشار، موقعیت و وضعیت شیرهای کاهش فشار و سایر عوامل ممکن است محیط خطرناکی را برای انجام عملکردهای مورد نیاز برای تنظیم فشار هوا ایجاد کنند را بررسی کنید.

دستورالعمل تیوپ منبع تحت فشار

دستورالعمل‌های سازنده معمولی شامل این مراحل هنگام بررسی و تنظیم فشار هوا در مخزن و تیوپ منبع تحت فشار است:

1. برق پمپ را خاموش کنید یا منبع تحت فشار را از بقیه سیستم جدا کنید.

2. یک شیر آب را باز کنید تا منبع تحت فشار کاملا تخلیه شود.

3. فشار هوا در شیر هوای بالای مخزن را با فشار سنج بررسی کنید.

4. فشار هوا باید 2 psi کمتر از تنظیم فشار شروع پمپ باشد.

5. از کمپرسور هوا برای شارژ مخزن با فشار مناسب استفاده کنید.

6. شیر آب را ببندید.

7. برق را دوباره روشن کنید یا شیر جداسازی را باز کنید و مخزن را دوباره پر کنید.

8. بررسی کنید که پمپ در فشارهای مناسب با استفاده از فشارسنج های سیستم روشن/خاموش شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز