خبرگزاری کار ایران

زمینه همکاری بلندمدت ایران و فنلاند در صنعت آب فراهم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۴۰۳

سفیر فنلاند در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فراهم بودن زمینه‌های همکاری ایران و فنلاند در زمینه آب و دانش مرتبط با آن در بلندمدت، گفت: می‌توان امیدوار بود شرکت‌های فنلاندی در یک افق بلندمدت به لحاظ ارائه دانش و فروش محصولات در زمینه آب و انرژی بازار خوبی در ایران داشته باشند.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "کاری کاهیلوتو" در جریان حضور و بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران ، با اشاره به اینکه کشور فنلاند در زمینه دانش مرتبط با آب در شرایط مطلوبی قرار دارد، گفت: چنانچه محل بحث درباره برقراری تعامل و همکاری بین دو کشور ایران و فنلاند در زمینه انرژی و آب باشد می‌توانم بگویم که زمینه‌های همکاری در این‌باره در بلندمدت فراهم است.

سفیر فنلاند در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تاثیر تحریم‌ها بر روند همکاری‌های دو کشور، افزود: در چنین شرایطی می‌توان امیدوار بود شرکت‌های فنلاندی در یک افق بلندمدت به لحاظ ارائه دانش و فروش محصولات در زمینه آب و انرژی بازار خوبی در ایران داشته باشند.

وی در واکنش به فعالیت و پتانسیل شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان عرصه آب و انرژی در ایران، اظهار کرد: علاقه‌مند هستم درباره ظرفیت‌ها و پتانسیل شرکت‌های استارتاپی و دانش‌بنیان ایران به خصوص در زمینه آب، کشاورزی و مدیریت منابع، اطلاعات بیشتری کسب کنم.

کاهیلوتو یادآور شد: به طور کلی کشور فنلاند در زمینه آب، فاضلاب و جمع آوری آب‌های سطحی از دانش خوبی برخوردار است و معتقدم در بلندمدت می‌توان ارتباطات مطلوب و مثبتی را با ایران در این زمینه برقرار کرد و باید این ارتباطات حفظ شود.

سفیر فنلاند در جمهوری اسلامی ایران به حضور خود در نمایشگاه‌های صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در کشورهای مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: برای نخستین بار است که از نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران دیدن می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز